Zunanjost škode octavije je pridobila nova, malce bolj aerodinamično oblikovana odbijača, ki sta k celotni dolžini obeh karoserijskih različic prispevala devet milimetrov. Osvežena izvedba prednje maske s tanjšim okvirjem je višinsko usklajena z žarometoma.
Tema so namenili najnovejšo matrično led tehnologijo s 36 svetlobnimi segmenti. Matrični žarometi so sicer namenjeni boljšim paketom opreme, v vsakem primeru pa žarometi svetijo v led tehniki, vanje pa so integrirane tudi meglenke, ki so bile doslej na odbijačih. Izboljšane so tudi zadnje luči, pri katerih svetlobna linija ni več enotna, ampak je razčlenjena.
Octavia je po prenovi na voljo z možnostjo desetih karoserijskih barv, med katerimi je sedem kovinskih, nova pa so tudi tri kolesna platišča. Vsa platišča so sicer dobila aerodinamične izboljšave.
V notranjosti bo ne glede na različico opreme vozniku serijsko na voljo 10-palčni zaslon digitalnih merilnikov, ki bo na bolje opremljenih različicah v verziji "virtual cockpit" razpolagal z višjo ločljivostjo in boljšo prilagodljivostjo. Na armaturni plošči je v osnovi na voljo tudi 10-palčni zaslon infotainment, ki bo deloval na enak način kot doslej, nadomestiti pa ga bo mogoče z večjim 13-palčnim.
Infozabavni sistem po novem razpolaga z novejšo programsko opremo, ki zagotavlja tudi hitrejšo odzivnost na ukaze, več funkcionalnosti in boljšo grafiko. V okviru infotainmenta je na voljo tudi govorna asistentka Laura, ki jo podpira tehnologija umetne inteligence.
V notranjosti so uporabili tudi reciklirane tkanine in trajnostno obdelana usnja za obloge vrat in sedežev, iz trajnostnih materialov pa sta po novem izdelana celo strgalo za led pri odprtini za polnjenje goriva ter znameniti dežnik, ki bosta še naprej na voljo v okviru dodatkov "Simply Clever". Več je tudi mest za odlaganje.
Iz motorne ponudbe se je poslovil osnovni litrski bencinski trivaljnik, ki je svojo vlogo prepustil 1,5-litrskima štirivaljnikoma TSI z močjo 85 ali 110 kilovatov in možnostjo blagega hibrida. Nekaj več moči je pridobil tudi 2-litrski turbobencinski motor, ki bo z močjo 150 kilovatov na voljo pozneje. Ostajata tudi dve različici 2-litrskega turbodizelskega štirivaljnika z močmi 85 ali 110 kilovatov.
Ko gre za opremo, je tudi octavia po novem na voljo s kombinacijo treh paketov opreme in različnih slogov notranjosti. Osnovna oprema essence je na voljo s slogom studio, srednja oprema selection s slogi loft, lodge, lounge, suite črna in suite konjak rjava, v vrhu ponudbe "navadnih octavij" pa je oprema najbolj športnega videza in sloga sportline. Nad njo pa je škoda octavia vRS, ki k nam pripelje avgusta.
Za škodo octavio z osnovnim motorjem in opremo essence bo treba v kombilimuzinski obliki odšteti najmanj 23.570 evrov, enako opremljena octavia combi pa bo na voljo za najmanj 24.285 evrov. Z višjo opremo selection bo octavia stala najmanj 27.129 evrov oziroma 27.856 evrov, oprema sportline pa bo na voljo od 30.703 evrov oziroma 31.466 evrov naprej.