Za najmočnejšega twinga, ki bo nadomestil RS različico twinga prejšnje generacije, bodo tako kot vselej pri Francozih poskrbeli pri specializiranem oddelku Renault Sport. Verjetno bodo v zadek avtomobila vgradili močnejšo različico 0,9-litrskega trivaljnega motorja, ki že sedaj poganja klasičnega twinga in prihajajočega smarta. Govori o kakih 88 kilovatih (120 KM) moči, ki se bodo na zadnji par koles prenašali prek šeststopenjskega ročnega menjalnika.
Takšen twingo bo gotovo imel tudi zmogljivejše zavore in športnejše podvozje, primerno obdelava čaka tudi zunanjost, menda se bosta zadaj svetili dve izpušni cevi, notranjost pa bo drugačna zaradi školjkastih sedežev in dodatnih merilnikov.
Ime mu bo verjetno gordini
Ko se je poslavljala zadnja generacija twinga RS, ki je imela še atmosferski 1,6-litrski motor z 98 kW (133 KM), so pri Renaultu zagotovili, da naslednika vsaj eno generacijo ne bo. Tako obstaja velika verjetnost, da bo mala strela nosila ime gordini, saj želijo to ime trdneje povezati s slavno športno zgodovino znamke, poroča Leftlane. Dosedanji poskusi twinga in clia s priimkom gordini so namreč bolj kot ne ostali le pri malce specialnejši opremi.
Poprčka bodo bržkone izdelovali v Novem mestu, še več o njem naj bi bilo znanega v prihodnjih tednih.