V avtomobilskem svetu z različnimi metodami opravijo veliko testov zanesljivosti avtomobilov, a verjetno najbolj natančne podatke pridobimo, če z njimi prevozimo več deset tisoč kilometrov, potem pa jih povsem razstavimo. Na tak način se pokažejo tudi skrite napake.
Nemška avtomobilska revija Autobild v sodelovanju z agencijo Dekra takšne teste opravlja že od leta 2014. V tem času je skozi njihove roke šlo več kot 100 avtomobilov, kar ni malo. Čeprav na testu seveda niso preverili prav vseh avtomobilov, gre kljub temu za precej reprezentativen pregled tega, kar danes avtomobilski trg ponuja. Avtomobile namreč testirajo od enega do treh let in pri tem zabeležijo vse okvare in pomanjkljivosti, potem pa jih razstavijo in natančno pregledajo njihove komponente.
Tokrat so sestavili seznam dvanajstih avtomobilov, ki so se izkazali za najbolj zanesljive. Pri tem se niso ozirali na njihov segment in ceno, saj lahko med njimi najdemo tako povsem vsakdanje modele, kot tudi premijske. Zastopani so skoraj vsi avtomobilski segmenti od kombilimuzin do športnih terencev. Branje poročil je pravzaprav precej dolgočasno, saj avtomobili na vrhu skoraj nimajo resnih napak, tudi tiste, ki so jih opazili, pa ne vplivajo na samo uporabniško izkušnjo voznika in potnikov.
Audi A3 sportback 1,4 g-tron
Prinaša pogon na stisnjeni zemeljski plin tveganja? V primeru audija A3 s pogonom na CNG sploh ne, saj se je uvrstil na prvo mesto. V vseh 100.000 prevoženih kilometrih namreč na njem niso odkrili nobene napake, nič sumljivega pa ni pokazalo niti končno razstavljanje.
Audi A6 avant C8 40 TDI
Tudi ta razkošni audi se je izkazal za zelo zanesljivega. Edina ponavljajoča se napaka je bila okvara parkirnega tipala.
Seat ateca 1,4 TSI style
Španski križanec se je briljantno izkazal, saj je bil povsem brez tehničnih težav. Vozniki so se pritoževali le nad bolečinami hrbta. Pri Dekri avtomobila sicer še niso razstavili, saj test še poteka.
Audi A4 avant 2,0 TFSI
Še en audi brez tehničnih ali ergonomskih težav. Razloga za kritiziranje preprosto niso našli, saj je dobro prestal tudi končno razstavljanje.
VW T-cross
Kompaktni križanec je 100.000 kilometrov prevozil brez okvare ali napake. Le med končnim razstavljanjem so tehniki na zadnji premi odkrili svetlorjave črte, ki nakazujejo površinsko korozijo. Vendar pa ta ne vpliva na delovanje avtomobila.
Suzuki swift sport
Japonsko kakovost na prvem mestu med japonskimi avtomobili presenetljivo zastopa športna različica suzukija swifta, ki med 100.000 kilometri voženj ni pokazal nobene tehnične pomanjkljivosti. Le med razstavljanjem so tehniki odkrili rjo v kolesnih vdolbinah. Zaščita pred korozijo torej ni popolna, kar mu je preprečilo boljšo uvrstitev.
Mazda CX-5 skyactiv-D 184 AWD
Japonskega dizla se ne bi smeli bati. Mazdin dizelski SUV je namreč 10.000 kilometrov prevozil brez težav. Le pod prtljažnikom se je začela pojavljati korozija.
BMW 320d touring G21
Münchenski premijski karavan z dizelskim štirivaljnikom je brez težav prevozil 100.000 kilometrov. Šele med razstavljanjem je postalo očitnih nekaj kozmetičnih pomanjkljivosti, ki ne ustrezajo visoki ceni tega avtomobila. Vendar pa po drugi strani nikakor ne zmanjšajo njegove funkcionalnosti.
Mercedes-benz A220d W177
Ta avtomobil je med testom osvojil srca več voznikov, saj je deloval brezhibno. Tudi razstavljanje ni pokazalo resnih pomanjkljivosti. Njegova edina napaka je, da je premajhen in predrag, pravijo pri Autobildu.
Toyota prius
Japonski hibrid je potrdil Toyotin sloves proizvajalke zanesljivih avtomobilov, saj ni imel nobene tehnične težave, poleg tega pa je presenetil tudi z vzdržljivostjo materialov v notranjosti. Edina napaka, ki se je pokazala med razstavljanjem, je bila površinska korozija v votlih delih karoserije.
VW golf 1,4 TSI sportsvan
Stalni prvak ADAC-ovih testov je blestel tudi na Autobildovem. »Napihnjeni« golf je bil tako prepričljiv, da so pri Dekri njegov test podaljšali na 150.000 kilometrov, kar je opravil z odliko. Dober vtis so pokvarile le razpoke na vlečni napravi, ki ni del serijske opreme.
Kia sportage 2,0 CRDi AWD
Pri Dekri nimajo zadržkov, ko gre za korejski SUV, saj je kia sportage test opravila brez kakršnekoli pomanjkljivosti. Strokovnjaki cenijo tudi dejstvo, da je Kiin križanec povsem prilagojen evropskim pričakovanjem
Reklama za svabsko avtoindustrijo. Ce hocete vedeti kater avto nima okvar, vprasajte svojega mehanika.
Revijo Autobild izdaja časopisno podjetje v lasti koncerna VW!
imam reanult espace 2.0 motor, dizel 480 tisoč km nobenih težav.tukaj pa neki sami "de best" pa po 200 tisoč vse crkava