Tehnični oddelek Crvene Zastave v Kragujevcu, Institut Zastava, je namreč v devetdesetih letih prejšnjega stoletja razvijal triosno podaljšano različico zastave 101 s povečano enoprostorsko kabino.
Na osnovi zastave 101 oziroma njene »pick up« različice poly, je torej nastal lahki dostavnik, kakršni so na zahodu bili renault express, citroën C15, seat inca, volkswagen caddy in podobni avtomobili.
Z vgradnjo tretje kolesne osi so namreč konstruktorji hoteli povečati nosilnost avtomobila, kar je bilo potrebno. Spomnimo se le, kako pogosto smo na cestah videvali prenaložene stoenke s popolnoma povešenim zadkom.
Kljub temu, da so izdelali le prototip, so avtomobil tudi registrirali, vendar pa so projekt na koncu opustili. Edini izdelani avtomobil so na koncu prodali kragujevškemu potapljaškemu klubu, kjer so ga seveda uporabljali.
Nazadnje so ga menda videli pred desetimi leti, od takrat pa so se za njim izgubile vse sledi. Najverjetneje je končal na odpadu, domnevajo člani Zastava 101 foruma, ki so novico na svojem Facebookovem profilu tudi objavili.