Avto > Iz druge roke
16198 ogledov

Našli smo zanesljive poceni rabljene avtomobile

Prodaja rabljenih vozil. Boštjan Tacol Simbolna fotografija.
Ste na lovu za poceni rabljenim, a zanesljivim avtomobilom? Morda bi se lahko ozrli po tej osmerici.

Videti je, da so cene rabljenih avtomobilov nehale leteti v nebo in se počasi umirjajo, vendar so še vedno precej višje kot pred nekaj leti. To pomeni, da morajo tudi kupci rabljenih avtomobilov še vedno korenito pretehtati svojo odločitev.

Pri tem ni pomembna le nakupna cena rabljenega avtomobila, ampak tudi stroški,ki bi jih lahko zahtevalo njegovo vzdrževanje. Če namreč kupite iztrošen rabljeni avtomobil z veliko skritimi okvarami, je lahko na koncu zaradi vrste popravil precej dražji.

Rabljeni avti Rabljeni Avto Napoved, kdaj se bodo rabljeni avtomobili pri nas močneje pocenili

Ko gre za ugotavljanje kakovosti rabljenih avtomobilov, je ena od najbolj uglednih referenc gotovo nemška ustanova TÜV, ki vsako leto objavlja poročilo o zanesljivosti avtomobilov. Raziskava je cenjena zaradi objektivnosti, saj ocena ne sloni na subjektivnih mnenjih nekaj strokovnjakov, ampak na osnovi množice avtomobilov, ki jih pregledajo na tehničnih pregledih. Ti pokažejo številne pomanjkljivosti.

Kolegi s češkega portala Autorevue.cz so te podatke uporabili kot vir za zanimiv eksperiment, s katerim so preverili zanesljivost cenovno najbolj dosegljivih rabljenih avtomobilov. Za zgornjo mejo so določili vsoto 50.000 čeških kron, kar v grobem ustreza manj kot 2.200 evrom. Avtomobile, ki so jih našli v tem cenovnem območju, so primerjali s poročili TÜV in določili osem takšnih, ki jih priporočajo ljudem, ki iščejo zanesljiv poceni rablje avtomobil. Gre za takšne avtomobile, ki  jih lahko kupite celo za nekaj sto evrov, a kih boste kljub temu lahko nekaj let uporabljali brez prepogostih obiskov servisnih delavnic.

Opel corsa | Avtor: Opel Opel

Opel corsa C

Opel corsa C oziroma tretja generacija tega majhnega avtomobila je prišla na trg leta 2000. Prodajali pa so jo do leta 2006. Danes lahko rabljene kupite že za 600-700 evrov pa vse do 3.000 evrov, odvisno od kilometrov in ohranjenosti. Prednost tega avtomobila je, da je zaradi množične proizvodnje še vedno na voljo veliko razmeroma poceni rezervnih delov. Osnovni litrski motor sicer ni bila najbolj zanesljiv, zato sta boljša izbira 1,2- ali 1,4-litrska bencinska štirivaljnika, zanimivi pa so tudi turbodizelski motorji. Bolj redko se pojavijo tudi corse z 1,6- ali 1,8-litrskimi štirivaljniki. Pri nakupu je treba pozornost posvetiti tudi zadnjemu vpetju koles in elektrohidravličnemu volanskemu servu.

hyundai accent | Avtor: Hyundai Hyundai

Hyundai accent (2. generacija)

Hyundai je drugo generacijo accenta izdeloval med letoma 1999 in 2005. Šlo je za razmeroma preprost, a presenetljivo prostoren avtomobil, Praktična je bila predvsem petvratna kombilimuzinska različica. Na njem sicer niso odkrili posebnih pomanjkljivosti, res pa je, da je iz časa, ko korejska znamka še ni slovela po zanesljivosti. Zato lahko pričakujemo kakšno nevšečnost.

nissan almera | Avtor: Nissan Nissan

Nissan almera (N16)

Nissan je drugo generacijo almere izdeloval med letoma 2000 in 2008. Vožnja z almero je lahko presenetljivo zabavna, poleg tega pa ponuja presenetljivo visoko vrednost za svojo ceno, saj je na voljo celo za 900 do 1.000 evrov. Žal je bila almera nagnjena k rjavenju. Pozorni morate biti tudi na tipala položaja odmičnih in ročične gredi, saj lahko njihovo delovanje vodi do težav z zagonom.

škoda octavia | Avtor: Škoda Škoda

Škoda octavia (1. Generacija)

Za dobrega tisočaka lahko z malo sreče kupite tudi škodo octavio prve generacije. Na Češkem so jih med letoma 1996 in 2010 izdelali okoli 1,5 milijona, zato so cene rabljenih lahko glede na leto izdelave in ohranjenost zelo različne. Zaradi velikanske priljubljenosti octavie ne bo težav niti z nabavo rezervnih delov, ki so poleg tega presenetljivo poceni. Najcenejše so seveda bencinske octavie, vendar so solidna ali celo boljša izbira dizelske, ki so malce dražje, vendar motorji veljajo za prave delovne stroje. Nič nenavadnega ni, če na cesti srečate octavio, ki ima prevoženih več kot pol milijona kilometrov in še vedno deluje brez težav.

honda civic | Avtor: Honda Honda

Honda civic (6. Generacija)

Če se ozirate po avtomobilu, ki ga bo zabavno voziti in bo še vedno zelo poceni, je zanimiva izbira honda civic šeste generacije, čeprav morda ne gre za velik in praktičen avtomobil. Razen nagnjenosti k rjavenju, civic ni imel velikih slabosti. V ponudbi prodajalcev se ne pojavi pogosto in še tedaj ima običajno veliko prevoženih kilometrov. Če pa najdete solidno ohranjenega, se ga gotovo splača kupiti.

Ford focus | Avtor: Ford Ford

Ford focus (1. Generacija)

Ford je focusa prve generacije v Evropi prodajal med letoma 1998 in 2005. Gre za avtomobil, ki bo všeč aktivnim voznikom, z obliko, ki je atraktivna še danes. Najboljša izbira so 1,6-litrski bencinski motorji, 1,8-litrski turbodizelski pa je bil od vsega začetka zelo problematičen. V vrhu je 2-litrskim motor z močjo 96 kilovatov, vendar jih je do danes ostalo zelo malo.

toyota yaris | Avtor: Toyota Toyota

Toyota yaris (1. Generacija)

Toyota je prvo generacijo yarisa izdelovala med letoma 1999 in 2006. Gre za avtomobil, ki dobro drži ceno. Njegova prednost so predvsem majhne mere, ki olajšajo parkiranje na tesnih mestnih parkiriščih. Vsi motorji veljajo za zelo solidne. Notranjost morda ne bo vsem všeč, saj je merilnik na sredini armaturne plošče.

suzuki swift | Avtor: Suzuki Suzuki

Suzuki swift (1. evropska generacija)

Suzuki je swifta v Evropi sicer ponujal že v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, vendar je zares zanimiva njegova prva evropska generacija, ki so jo izdelovali po leti 2004. Kljub temu, da je bil majhen in ne prav praktičen, je postal prava uspešnica, k čemur so gotovo pripomogle tudi odlične vozne lastnosti. Njegova slabost so bili šibkejši blažilniki in hrupni ležaji v menjalniku, sicer pa ni imel resnih sistemskih napak. Na voljo je bil tudi s štirikolesnim pogonom.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 4
  • Avatar Peter Klepec
    peter4 14:48 17.julij 2023.

    Abs, esp, 6prestav in avtomatsko klimo pa imam. Pa po 1 letu imam sedaj 70k km na stevcu. :) poceni vzdrzevanje, ker ima verigo! in na njih se ne kvarijo koncniki, rokice, stangice, stabilizatorji in podobno kot na nemcih. Pa ...prikaži več zaradi nizje zmogljivosti tudi zavore in gume manj trpijo ;)

  • Avatar Peter Klepec
    peter4 14:41 17.julij 2023.

    ... ne imeli kaj za brat v teh vrocih dneh... Lani za 5k kupil enega od zgoraj omenjenih. Sem zadovoljen, a novejsi turbobencinci res lepse potegnejo in ni toliko dela z saltanjem. Porabo imam pa z mojim malckom liter nizjo. ...prikaži večjo. A zato je zmogljivost 50% slabsa. Mal dnarja mal muzike. Pa stroski dolgorocno upam da bodo nizji, ker se nima not kaj pokvarit. Moje osebno in laicno mnenje: Bolj novo ni vedno boljse! Ambientalne osvetlitve, tv ekrana,.. ne bom nikoli potreboval v vozilu.

  • Avatar Garancija
    Garancija 07:27 17.julij 2023.

    Kaj bi mi brez vas?