Še isti dan, ko je April Gillmore dobila avtomobil, je obvestila Teslo, da z avtomobilom nekaj ni v redu. Pojavljal se je čuden zvok. Posnela je tudi video. Iz Tesle so ji na podlagi posnetka, ki naj bi si ga ogledalo več tehnikov, odgovorili, da "zavore zvenijo normalno za model 3 performance."
Iz Tesle so lastnici avtomobila sporočili, da bodo lahko avto v treh tednih pregledali, a se je, ko je hrup postal še glasnejši, odločila, da bo to storila takoj in je avto odpeljala na neodvisni servis, piše spletni portal. Ko je mehanik odstranil kolo, je ugotovil, da na notranjem kolutu na voznikovi zadnji strani ni zavornih ploščic. Ob disk je pritiskala čeljust.
Tesla sicer žanje uspehe v prodaji. Nič drugače ni ni niti v Sloveniji, kjer Tesla beleži največjo rast v prodaji novih avtomobilov med vsemi proizvajalci vozil. Napreden električni pogon, posebnosti, predvsem nove, inovativne tehnologije, prepričajo številne kupce avtomobilov, ki so prej prisegali na klasične premijske avtomobilske znamke. Tudi na področju varnostnih testov velja Tesla za vzornika.
BMW: Tesla ni premium
Pred kratkim pa se je generalni direktor BMW Oliver Zipse po poročanju Automotive News Europe javno lotil Tesle, ki je nenadoma postal hud konkurent tako Bavarcem kot tudi ostalim nemškim in nenemškim premijskim znamkam. Američani so brez dvoma prevzeli globalni in evropski primat pri električnih vozilih, uvajajo inovativne tehnologije izdelave in imajo kljub visokodigitaliziranim vozilom precej manj težav s pomanjkanjem čipov od konkurence.
Zipse trdi, da Tesla ni premijski izdelovalec avtomobilov. "Razlikujemo se glede standardov kakovosti in zanesljivosti," je pojasnil Zipse. "Imamo drugačne poglede na zadovoljstvo strank."
Površnost največja težava
V ZDA vsako leto pri vplivnem podjetju J.D. Power naredijo raziskavo, v kateri ugotavljajo število napak ameriških lastnikov novih avtomobilov na 100 vozil. Raziskava, ki je bila narejena za ameriški avtomobilski trg, obravnava težave, ki jih imajo lastniki z avtomobili v prvih 90 dneh od nakupa ali prevzema vozila. Strokovnjaki podjetja J.D. Power so po telefonu stopili v stik z lastniki vozil. Spremljajo vse od kakovosti, zanesljivosti, vozniških izkušenj in servisiranja. Lastnikom vozil je bilo v raziskavi, objavljeni leta 2020, postavljenih skupno 223 vprašanj, anketiranih pa 87.282 oseb. Tesla se je uvrstila na sam rep.
Težave pri Tesli so sicer v prvi vrsti kozmetične, kot so težave z barvo, slabo pritrjene ploščice na karoserijo, škripanje in ropotanje. Doug Betts, predsednik avtomobilske veje pri J.D. Power, je za CNBC povedal: "Gre za tovarniško kakovost."
Še ena, ki ne zaupa stroki. Kar odpeljala na 'neodvisni servis', zarotnica....nič čudnega, preveč visi na FB
Vse kar je na tesli Premium je cena....ostalo pa spada nekje v srednji razred, tako po kvaliteti materialov kot udobju vožnje. Edina prednost so lastne polnilnice ki pa tudi niso vse, marsikje jih je konkurenca dohitela ali celo prehitela. Ostaja… ...prikaži več pač nekakšna ikona, ker pač je bil prvi v serijski proizvodnji, to pa je tudi vse.
Avto"z lepotno napako", in nižjo ceno ...haha,me zanima a bo delavec dobu disciplinsko ,pri nas je takoj .....pa še izdelek do kupca pride ne ....