"V okviru naše strategije avtomobilskih pogonov izkoriščamo vse možnosti elektrifikacije. Pri tem igra pomembno vlogo 48-voltno delno električno omrežje," je povedal prof. dr. Ulrich Hackenberg, direktor Audijevega tehničnega razvoja. "Omogoča nam prenos večjih količin energije. S tem predstavlja osnovo za nove tehnologije, s katerimi dosegamo večjo športnost, učinkovitost in udobje vozil."
Boljši pospeški
Možnosti 48-voltnega omrežja je Audi pred kratkim predstavil v modelih A6 TDI concept in RS 5 TDI concept. Oba sta opremljena z električno gnanim kompresorjem, ki deluje neodvisno od obremenitve motorja in s tem izboljšuje pospeševanje vozila. Z 48-voltno tehnologijo je mogoče realizirati komfortne sisteme v dinamičnem delu podvozja, kar bodo v Ingolstadtu predstavili že zelo kmalu.
12-voltna omrežja dosegla zgornjo mejo
Ob današnjem tehničnem razvoju so 12-voltna električna omrežja dosegla mejo svojih zmožnosti. Skupaj statični porabniki – predvsem pri nizkih temperaturah – do skrajnosti obremenjujejo alternator, ki razvije moč do 3 kilovatov. Za nove, dinamične porabnike, kot je na primer zmogljivi električno gnani kompresor, takšna moč baterije ne zadošča.