Avto
18 ogledov

Internet čez nekaj let serijsko

Toyota sienna Toyota
Internetni dostop prihaja v avtomobile z velikimi koraki. Ne, kar v šprintu.

"Čez dve leti, torej leta 2016, bo 80 odstotkov vseh novih avtomobilov že imelo dostop do interneta, kar bo s seboj prineslo pravo revolucijo glede dojemanja vozil." Teh besed ni izrekla kakšna marketinška agencija, temveč predsednik izredno vplivnega združenja avtomobilskih proizvajalcev VDA Matthias Wissmann.

Zgolj avtoindustrija bo v povezane avtomobile v prihodnjih letih investirala med 16 in 18 milijardami evrov, napovedujejo pri VDA in dodajajo, da je že danes 20 odstotkov novih avtov "omreženih". 

Internet v avtomobilih s seboj prinaša še vse kaj drugega kot zgolj dostop do kakšnega Facebooka. Povezani avtomobili bodo namreč lahko na veliko izkoriščali aktualne informacije o stanju na cestah, olajšali bodo iskanje poti, precej olajšano bo najemanje avtomobilov za krajše obdobje, predvsem pa bodo med seboj vozila komunicirala. 

Pomemben vidik te velike novosti v avtomobilski industriji predstavlja tudi trg, ki ga nudi proizvodnja vsega, kar je z internetom v vozilih povezanega. Po poračanju AutomobilWoche je tako finanča ustanova McKinsey izračunala, da se trenutno v branži za izdelavo avtomobilskih infotainmentov in aplikacij obrne 30 milijard evrov, leta 2020 pa se jih bo že 170 milijard. Priložnost skratka tudi za marsikaterega slovenskega izdelovalca aplikacij in elektronike.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.