Junijska nesreča, ko je Richard Hammond iz oddaje Grand Tour pri veliki hitrosti izgubil nadzor nad avtom rimac concept one ter zgrmel pod cesto, je skupaj s švicarskimi oblastmi vzela v precep celo mednarodna avtomobilistična organizacija FIA. Zanimalo jih je, ali bi smel Hammond sploh voziti po zaprtem delu proge, ki je bil sicer pripravljen za gorskohitrostno dirko švicarskega državnega prvenstva.
Kot poroča Motorsport, je preiskava pokazala velike napake organizatorjev, saj se ob tem, da so dovolili snemanje in vožnje za oddajo Grand Tour, niso držali številnih varnostnih protokolov.
Tako naj bi v določenem trenutku snemanje oddaje potekalo čeprav se je dirka že začela. Po zavitih cestah so organizatorji dovolili vožnjo Hammondu in ostalima sovoditeljema Jamesu Mayu in Jeremyju Clarksonu, četudi niso bili uradni tekmovalci, kršili so tudi pravila, da bi moral njihove avtomobile spremljati spremljevalna vozila. Hammond je bil povrh oblečen v vsakdanja oblačila, kar je proti predpisom, imel pa je vsaj čelado.
Organizatorji dirke so očitno tudi precej na svojo roko dovolili udeležbo omenjeni trojici, ne da bi o tem obvestili višje instance. Ker je rimac zaradi električne zasnove nekaj posebnega, je požar na njem pomenil precejšnje dodatno tveganje, na kar prisotni gasilci in drugi reševalci prav tako niso bili pripravljeni niti z opremo niti z znanjem.
Posledice? Švicarska krovna avtomobilistična organizacija je izrekla polletni odvzem licence organizatorjem in trem varnostnikom ob progi, naložilo jim je tudi denarne kazni. Organizacija prihodnjih dirk na isti lokaciji je pod velikim vprašajem.
Avtorji oddaje Grand Tour se še niso odzvali na navedbe.
Hammond je lahko srečen, da je živ
Hammond je imel veliko srečo v nesreči. Potem ko je zgrmel pod cesto, se je rimac vžgal. Hammond je kljub zlomu noge in drugim poškodbam uspel še pravi čas pobegniti iz več kot dva milijona evrov vrednega superšportnika, ki je nato v nekaj minutah popolnoma zgorel. Grand tour je sicer snemal prispevek s primerjavo med tremi eksotičnimi avtomobili - rimcem, acuro NSX in lamborghinijem.
dezurni@zurnal24.si
Hammond ni peršona, ki bi ji zaupal volan takega avta na taki progi. On se lahko denimo z veyronom pelje tudi 300km/h po ravni cesti, podobno kot mi vsi, po zahtevni progi pa pač leti perje. Le kako so "pokrili"… ...prikaži več uničenje vozila, kot je rimac...?
Naj še pojasnijo kakšno glede varnosti v primeru trčenja ELEKTRIČNIH vozil, če je zagorel kot, da je imel poln tank goriva in tehnologijo izpred 50 let, ki preprečuje, da bencinarji zagorijo.
isiba, kaj pa bluziš??? NAPELJUJEŠ NAIVNE DRŽAVLJANE, DA NAJAMEJO NEKI KREDIT, KI GA NE BODO MOGLI ODPLAČATI??? MODERATOR BI TE ŽE MORAL BLOKIRATI!