Z namenom omogočiti boljše pospeške in doseganje hitrejših krogov na drikališču je bila razvita v sodelovanju z ekipami MXGP ter AMA.
Spremenjeni 450-kubični agregat v hondi CRF 450R ima ob vseh izboljšavah zdaj kompresijsko razmerje 13,5:1 ( prej 12,5:1 ), kar mu omogoča 11 odstotkov več moči in več navora čez celotno območje vrtljajev. Sploh v srednjem in višjem območju vrtljajev. Izboljšav sta bila deležna tudi sklopka in menjalnik.
Režim 1 uporablja standardno kombinacijo vžiga in mapping za uravnoteženo podajanje moči in navora. režim 2 je bolj umirjen in podaja mehkejše podajanje moči. Režim 3 je oster z agresivno in odzivno močjo. Režim 2 in 3 se lahko dodatno prilagodi željam voznika preko obstoječega HRC nastavitvenega orodja.
Dirkaško vzmetenje
V prid večje okretnosti, stabilnosti in oprijema prednjega kolesa, več oprijema zadnjega kolesa pri pospeševanju, več povratnih informacij za voznika, so prenovili okvir, ki je aluminijat in z novo geometrijo. Nova geometrija prenaša več teže na zadnje kolo za boljše pospeške.
Spredaj ima povsem novo razvite in nastavljive 49 milimetrske showa USD vilice. Popolnoma nastavljiv zadnji amortizer showa je vpet nižje kot prej za centralizacijo mase in več stabilnosti pri višjih hitrostih. Aluminijasta zadnja nihajka je zdaj krajša in lažja. Spredaj so marjetičasti zavorni kolut 260 mm, zadaj pa 240 mm. Pnevmatike so Dunlopove MX3SF in MX3S.
CRF 450R ima 6,3 litrsko posodo za gorivo iz titana, ki je 513 gramov lažja, kar dodatno niža težišče motocikla. Tekoče linije oklepov omogočajo vozniku nemoteno premikanje telesa. V prednjem delu je motocikel ožji za 30 milimetrov. Preoblikovan prednji blatnik usmerja več zraka h hladilniku. Poslikave na oklepih so odporne proti praskam.