Hidria bo v prihodnji petletki proizvajalcem premiumskih in športnih avtomobilov dobavljala ključne aluminijaste sestavne dele, ki so tudi plod njenega razvoja.
Audi bo Hidriine dele denimo vgrajeval v novi trilitrski turbodizelski motor V6 TDI, ki v različnih različicah poganja audije A4, A5, A6, S6, S7, Q5, Q7 in Q8, prav tako pa se bodo idrijski sestavni deli znašli tudi v Audijevih turbobencinskih štirivaljnikih z delovno prostornino 1,8 in 2,0 litra. Porsche bo Hidriine dele vgradil v svoj novi bencinski osemvaljnik.
Motor za huracana
Z Audijem in Lamborghinijem sodelujejo tudi pri razvoju motorjev za superšportnika audi R8 in lamborghini huracan, k v manj kot 3,5 sekunde dosežeta sto kilometrov na uro in pospešujeta vse do 320 kilometrov na uro.
Pri Hidrii sicer poudarjajo,da si s takšnimi razvojnimi zagotavljajo tudi odskočno desko za projekte predrazvoja in razvoja pogonskih sklopov in prihodnjih vozil, ki bodo na ceste zapeljala šele čez pet ali več let, prav tako pa si nabirajo tudi znanje in izkušnje za investicije v razvoj in množično proizvodnjo, s katero zagotavljajo delo več kot 2.000 ljudem v Sloveniji, Nemčiji, na Madžarskem, Kitajskem in v ZDA.