Najopaznejše spremembe z aktualnim modelom GT-R so dodana LED-dnevna svetila, na novo oblikovani zadnji difuzor, nov paket lažjih ray 20-palčnih aluminijastih platišč, obutih v pnevmatike dunlop SP sport maxx GT. Spremembe so doletele tudi notranjost, kjer so sedeži udobnejši. Izboljšali so tudi aerodinamiko in vozne lastnosti. Količnik upora zraka so z 0,27 znižali na 0,25, novi pa sta tudi dve barvi karoserije: meteo flake black pearl in aurora flare blue pearl. Kupcem bodo pri Nissanu ponudili dve povsem novi različici, in sicer Club Track in ekskluzivni EGOIST. Zadnji bo imel zmogljivi avdiosistem Bose, novi spojler iz ogljikovih vlaken, izpušni titanium sistem in možnost izbire posebnih barv v notranjosti. Druge različice so pure edition, black edition, premium edition in SpecV.
Vse različice imajo V6-motor, ki zdaj razvije 390kW/530KM pri 6400 vrt./min. in 612 Nm navora pri 3200-6000 vrt/min. (prej 486KM in 588 Nm), kot tudi izboljšan menjalnik. Pri Nissanu še navajajo, da novi modeli zagotavljajo nižjo porabo in izpuste CO2 v ozračje, v Severni Ameriki in Evropi pa bo naprodaj februarja prihodnje leto.
21
ogledov
GT-R se baha s 530 konji
Aktualni Nissanov GT-R je bil od svoje predstavitve leta 2007 že večkrat deležen posebnih predelav, za leto 2011 pa so Japonci pripravili še nekaj sprememb.