Italijani sicer za Ženevo glavnino žarometov usmerjajo v civilne izvedenke večje sestre giulie, a tudi na giulietto bo posvetil kakšen žaromet.
Predstavnico "golfovega" razreda so znova malce posodobili in jo skušali umeriti z zahtevami in pričakovanji sodobnih časov. Na zunaj se niso kaj dosti poglabljali, saj so novosti omejene na rahlo drugačne žaromete in zadnje luči ter nekaj detajlov, ki naj bi poudarjale športnejše gene avtomobila. Tudi platišča so nova.
V notranjosti so na voljo nove variacije oblazinjenja, posodobljen je infotainment z Uconnect sistemom. O kakšnih novih asistenčnih sistemih kot tudi drugih novih detajlih pri Alfi niso povedali še ničesar.
Carscoop poroča, da giulia odslej ne bo več na voljo v najšportnejši različici QV (quadrifoglio verde) oziroma je ta različica preimenovana v veloce. Še naprej pa jo poganja 1,75-litrski turbo bencinar s 176 kW (240 KM) moči. Tudi ostala motorna paleta je nespremenjena, a posodobljena v prid učinkovitosti.
dezurni@zurnal24.si
Alfe so lepe in če kupiš novo, jo servisiraš ipd. so odlične!
Kakšen golf, lepo vas prosim. Kako lahko golfa primerjate s tankočutno in prefinjeno giulietto. Ravno to je odraz dobrega design-a. Da ga ni treba spreminajti in osveževati vsako leto. In ni ga avta bolj brez karakterja kot je golf.... No ja mogoče Seat.