Avto
1713 ogledov

G120 v G121 oz. kaj morate vedeti o posodobljeni uspešnici

MazdaCX3
1/7
Saša Despot
Mazda CX-3 z nekaterimi nežnimi popravki nadaljuje zelo uspešno zgodbo.

V Sloveniji je že stekla prodaje prenovljenega modela CX-3. V skladu z Mazdino filozofijo so ji vgradili vse tiste bistvene tehnične novosti, kar so v času od njene predstavitve pred tremi leti na novega razvili. 

Na zunaj se že doslej atraktiven mali križanec spozna po drugačnih lučeh spredaj in zadaj. Znotraj je še najbolj pomembna novost prostor med prednjima sedežema, kjer je klasično ročno zavoro zamenjala tipka za elektronsko skupaj s pomočnikom za speljevanje v klanec.

Posodobili so tudi materiale, med tehničnimi novostmi pa je vgrajen zmogljivejši sistem samodejnega zaviranja, prvič ima tudi radarski tempomat s funkcijo stop&go. Udobje izboljšujejo spremembe pri izolaciji. 

MazdaCX3 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Kar 90 odstotkov vseh CX-3 se pri nas proda v bencinski različici, od tega velika večina v šibkejši različici. Zaradi posodobitve je stari dvolitrski G120 sedaj preimenovan v G121, saj je pridobil enega "konja" (88 kilovatov), medtem ko športnejša altrernativa ostaja G150 (110 kW). Dizlu CD 115 pa so povečali prostornino za dva decilitra na 1,7 litra in mu optimizirali delovanje, zaradi česar motor ob 85 kW še naprej izpolnjuje nove ekološke standarde brez adblueja. Močni bencinar in dizel sta na voljo tudi s 4x4 pogonom.

Osnovni G121 po novem starta pri dobrih 16 tisočakih. Pri uvozniku jih ni strah, da ne bi še tudi v prihodnje brez težav razprodajali vseh zagotovljenih količin, ki jih imajo na voljo.

MazdaCX3 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.