Fresh Corner prodajana mesta nudijo visoko kakovostne izdelke in storitve, kot so kava v baru in kava za na pot iz svežih, skrbno izbranih kavnih zrn, sveži sendviči, sveže pečeni pekovski izdelki in široka ponudba vsakodnevnih izdelkov.
Trenutno je več kot 200 Fresh Corner prodajaln po celotni Srednji in Jugovzhodni evropski regiji, v Sloveniji pa je do zdaj svojo Fresh Corner podobo prejelo kar 23 MOL bencinskih servisov.
Popolnoma nov pristop k prodaji kakovostnih sendvičev, izdelkov dopeke, kave in kavnih napitkov ter čaja, postavlja nova merila na področju kakovosti in sveže pripravljenih prehrambnih izdelkov na bencinskih servisih. S prenovljeno podobo in ponudbo Fresh Corner prodajaln je namen podjetja MOL, da svojim strankam nudi priročno nakupovalno izkušnjo med obiskom bencinskega servisa.
Fresh Corner
Obiskovalci bencinskih servisov
MOL lahko danes izbirajo med 23-imi sveže pripravljenimi napitki, ki jih lahko popijejo na licu mesta ali jih odnesejo s seboj na pot. Smothiji, ki se pripravljajo sproti, po naročilu stranke, so dostopni v kar sedmih različnih okusih. Vodilo kakovosti tako ni usmerjeno le v ljubitelje kavnih napitkov, ki lahko izbirajo med kar 18-imi različnimi vrstami kav, temveč širše. V
prodajni program smo namreč vključili tudi ponudbo 6-ih različnih vrst čajev ter možnost izbire vroče čokolade in celo jagodnega frapeja. Ena izmed ključnih prednosti je vsekakor kava za seboj oziroma za na pot (t.i. coffee to go), katero vselej pripravljamo s sveže mleto kavo ter s svežim mlekom.
Fresh Corner
Ob prenovljeni izbiri napitkov pa velja poudariti tudi ponudbo svežih sendvičev, ki jih za naše kupce vsakodnevno pripravljajo naši zaposleni v Fresh Corner-jih. V ponudbi imamo pet različnih mesnih sendvičev, vegetarijanski sendvič in sendvič s tuno. Ob enem imamo tudi posebno ponudbo grških sendvičev, ponudbo puranjega in piščančjega sendviča. Ponudbo sezonsko tudi prilagajamo ter nenehno nadgrajujemo in uvajamo izdelke, ki jih stranke želijo. Na izbranih bencinskih servisih pa našim strankam že sedaj nudimo pestro izbiro solat.
Uspešna zgodba ni stvar naključja
Kakovost in vrhunska ponudba pa zagotovo nista stvar naključja, saj smo v Skupini MOL ob kreiranju in izboru ponudnikov skrbno upoštevali želje in okus svojih kupcev. Pri uvajanju novega koncepta Fresh Corner smo namreč znotraj Skupine MOL izvedli testiranja v različnih državah; testirali smo več kot 20 različnih blagovnih znamk in kavnih mešanic. Tovrstne raziskave kupcev smo izvedli tudi v Sloveniji, vse z namenom, da našim strankam zagotovimo najboljšo kavo, najboljši sendvič in pekovske izdelke. Glavno vodilo je pripraviti najboljšo kavo ter svežo in okusno hrano kupcem na poti. Prav zaradi tega in dejstva, da želimo postati prva izbira za stranke na poti, so vsi ponujeni izdelki pripravljeni iz svežih in skrbno izbranih sestavin.