Po svetu danes vozi že 600 tisoč vozil z ecoboost motorji, ki so jim skupni tehnologija neposrednega vbrizga, turbo polnilnik in variabilno krmiljenje ventilov. Pravi preboj je Fordu uspel z litrskim trivaljnikom, ki je lani prejel naziv najboljšega motorja na svetu.
Petega člana družine ecoboost bodo najprej uporabili za pogon prihodnjega mondea. Poleg izboljšane varčnosti v primerjavi z malce večjim 1,6-litrskim ecoboost motorjem bo novinec še tišji in varčnejši, delovanje pa bolj uglajeno. Izdelan iz alumunija bo kot prvi Fordov motor opremljen z računalniško krmiljeno sklopko jermena za pogon vodne črpalke, ki zagotavlja še varčnejšo porabo s skrajšanjem časa ogrevanja. Za učinkovito dovajanje zraka v motor je dodan vodni hladilnik polnilnega zraka.
Čeprav uradnih podatkov o različicah glede moči in navoru še ni, naj bi bil po moči 1,5-litraš podobno zmogljiv kot 1,6-litrski ecoboost. Slednji je na voljo v različicah s 100, 118, 134 in 147 kilovati.
Do konca letošnjega leta bo skoraj 80 odstotkov vseh modelov v Fordovi globalni ponudbi na voljo s tehnologijo ecoboost za varčno porabo goriva.