Imeli smo možnost si še v živo ogledati evropsko premiero mustanga bullita, Fordovega mišičnjaka v prav posebni "filmski" izvedenki. Njegovi ambasadorji so kar sin in vnuka Stevea McQuinna, ki je pred natančno petimi desetletji uprizoril nepozabno klasiko lova med avtomobili na velikih platnih.
"Kakšen zvok!", so bili prvi vtisi, ko se je v dvorano polno novinarjev in drugih povabljencev prvič v Evropi ob zvočni kulisi brbotanja V8 motorja pripeljal novi mustang bullit (proizvodnja za kupce v Evropi je načrtovana za junij).
Narejen je v počastitev 50-letnice legendarnega filma produkcijske hiše Warner Bros., v katerem je blestel Steve McQueen. Pri Fordu so nam ga predstavili s podporo tretje generacije članov družine McQueen, Chasa in Madison McQueen.
Z mustangom se je zgodilo eno najbolj epskih avtomobilskih preganjanj v zgodovini filma. V skoraj 10 minut dolgi legendarni sekvenci filma "Bullit" (studio Warner Bros.) Steve McQueen za volanom 1968 Mustanga GT Fastback po ulicah San Francisca zasleduje plačana morilca.
Njegova posebnost je izboljšani Fordov 5,0-litrski motor V8, ki bo predvidoma razvil 346 kilovatov moči (464 KM) in 526 Nm navora, dopolnjen pa je s sistemom odprtega dovajanja zraka in sesalnega kolektorja, 87-milimetrskimi ohišji dušilne lopute in umeritvijo krmilnega modula pogonskega sklopa modela shelby mustang GT350.
Uvaja tudi tehnologijo za brezhibno prestavljanje z uskladitvijo s številom vrtljajev, ki zagotavlja bolj uglajeno prestavljanje v nižjo prestavo s kratkotrajnim hitrim odpiranjem dušilne lopute (Američani mu pravijo ‘blip’, pri nas bi mu rekli ‘med-plin’), športni izpušni sistem z aktivnim ventilom pa dopolni značilno grgranje motorja V8.
Že na prvi pogled izstopajo 19-palčna platišča v slogu Torq Thrust, rdeče zavorne čeljusti Brembo™ in kopija pokrova odprtine za dolivanje goriva originalnega bullita, ki so ga seveda tudi razstavili - s 6,4-litrskim motorjem V8 – to je isti model, kot ga je v filmu "Bullit" vozil Steve McQueen.
Kot original
V notranjosti novinca telo objemajo sedeži Recaro, namesto tradicionalnega Mustangovega emblema z iskrim konjičem na armaturni plošči pred sovoznikom pa bo imel vsak bullit ploščico z individualno številko vozila. Na notranjost originalnega modela spominja tudi glava prestavne ročice z belo biljardno kroglo.
Izpostavimo še Fordovo 12-palčno povsem digitalno LCD instrumentno ploščo in vrhunski zvočni sistem B&O PLAY, ki z 12 zvočniki ustvari bogato zvočno izkušnjo za vse potnike v vozilu.
Poleg mustanga bullita Ford v Ženevi razstavlja še prenovljenega športnega terenca (SUV) Edge in novi KA+ active – prvi KA+ ‘crossover’ s potezami športnega terenca. Obiskovalci Fordovega razstavnega prostora si bodo lahko ogledali tudi novosti v seriji LEGO®Speed Champions – dirkalnik M-Sport Ford Fiesta WRC, ki je v svetovnem prvenstvu v reliju v sezoni WRC 2017 osvojil zmago med vozniki in med proizvajalci, ter model 1968 Ford Mustang Fastback.
Bullit je na voljo v posebnih barvah "Shadow Black" ali klasični "Dark Highland Green", kakršen se je pripeljal pred naše oči.
“Naša posebna različica novega mustanga bullita obuja spomine, ki si jih s ponosom delimo z družino McQueen, navdušeni pa smo, da lahko ta model zdaj prvič ponudimo tudi avtomobilskim navdušencem v Evropi,” je povedal Steven Armstrong, podpredsednik skupine in predsednik za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko v družbi Ford Motor Company.