Znano je, da sta Ford in Volkswagen sklenila zavezništvo pri izdelavi naslednje generacije vozil. Izmenjevala si bosta znanje in tako zmanjševala izredno visoke stroške, ki so potrebni za razvoj nekega vozila in posameznih komponent zanj. Še posebej v času prehoda na elektrificirana vozila.
Te dni je skupaj s prvo skico naslednjega amaroka prišla v javnost zanimiva izjava. Thomas Sedran, izvršni direktor divizije Volkswagnovih gospodarskih vozil je povedal, kako pomemben je bil zanje dogovor s Fordom. "Brez sodelovanja ne bi razvili novega amaroka," je dejal za Motor 1. Amarok prve generacije je sicer na cesti že od leta 2010.
Sedran je izpostavil, da bosta oba proizvajalca za naslednjega pickupa amaroka oziroma rangerja uporabila isto platformo, ki pa bo omogočila veliko prilagoditev po meri enega ali drugega proizvajalca. Tako naj bi na koncu stranke imele na razpolago dva oblikovno zelo drugačna pickupa. Po trenutnih napovedih bomo novo generacijo enega in drugega videli leta 2022, oba bodo izdelovali v Fordovem obratu v Južni Afriki.
Za isto leto pa je Sedran napovedal tudi prihod samovozečih vozil stopnje 4 na ceste, ki bodo delno plod skupnega visokotehnološkega podjetja Argo. Tega sta Ford in Volkswagen skupaj vzpostavila kot protiutež Googlovemu podjetju Waymo za razvoj tehnologij avtonomne vožnje.
Pri Volkswagnu naj bi bil prvi model, ki bo izkoristil visoko tehnologijo, model električnega kombija ID buzz. Od sodelovanja bo imel veliko tudi Ford, saj bo imel v skladu z dogovorom dostop do Volkswagnove električne platforme za osebna vozila MEB.