Podrobnosti so za zdaj še nekoliko skope, saj je za privatno predstavitev poskrbel kar Ken Block, Fordov ambasador. Največja pridobitev je mehanična delna zapora prednjega diferneciala, ki bo omogočala, da bo RS lahko še bolj neposredno naskakoval ovinke, ter se hitreje izstrelil iz njih zaradi manjše izgube oprijema. Quaifijev diferencial bo pomagal tudi pri zaviranju, saj bo učinkovito prenašal zavorno moč z zablokiranega kolesa na nasprotnega.
Bogatejša pri limited edition je standardna oprema, med drugim avto že tovarniško deluje, kot da je zbežal iz kakšnega brzinca - recaro sedeži, 20-palčna črna platišča, črna ogledala, streha in spojler ... S fotografij je vidno, da ima RS tudi Sync3 infozabavni sistem.
Ogrevan volan sicer ni ravno pogost med reli avti. Novost je tudi opcija rdeče barve, druga možnost bo modra. Motor očitno ostaja pri 257 kW (350 KM).
Nekaj časa se je šušljalo, da naj bi pri Fordu snovali ultra inačico, nekaj podobnega, kot je bil RS500 leta 2010. A očitno je ta projekt pod velikim vprašajem, zato utegne biti RS limited edition največ, kar lahko pričakujemo od RS-a aktualne generacije. Kvota za Evropo še ni znana, naj pa bi bil na voljo kupcem proti koncu 2017.
dezurni@zurnal24.si