Nova je oblika, ki je veliko bolj dinamična, motorji so naprednejši in zmogljivejši, več je tudi napredne tehnike. Pogon ostaja isti, enako (v grobem) velja tudi za ceno, ki ni vidneje zrasla.
Razgibana in všečna podoba
V razredu srednje velikih SUV-ov je oblika zelo pomembna, saj se kupci poleg cene in preferenc glede znamke odločajo ravno na podlagi te. Zaradi tega je oblika tako notranjosti kot zunanjosti igrala veliko vlogo, oblikovalci pa so manjšemu od ix-ov namenili veliko več dinamičnosti. Na prednjem delu prevladujejo razpotegnjena svetila in motorna maska v obliki obrnjenega trapeza, ki bo postala stalnica vseh Hyundaijevih modelov. Ix se je v dolžino potegnil za 8,5 centimetra, glede na le malenkost povečano medosje pa potniška kabina in prtljažnik ponujata enako količino prostora. Pri slednjem je tega od 591 do 1.436 litrov, kar je več kot soliden dosežek. Bok in zadek sta prav tako zelo razgibana, kar so oblikovalci dosegli z uporabo konveksnih in konkavnih linij. Zaradi majhnega zadnjega stekla pa je malenkost okrnjena preglednost nazaj.
Več opreme tudi napredne
Ampak to ne bo problem, saj je ix35 (lahko) opremljen tudi s kamero za vzvratno vožnjo, ki podatke o dogajanju za vozilom pošilja ali na zaslon na sredinskem ogledalu ali na zaslon osrednjega petpalčnega na dotik občutljivega zaslona. Slednja služi tudi prikazovanju podatkov tovarniško vgrajene navigacije, ki jo v modelu te znamke vidimo prvič. Serijsko je na voljo pri najdražjem paketu opreme, drugače zahteva 1.200 evrov doplačila. Ni malo, je pa dobrodošlo.
Tudi notranjost je občutno bolj razgibana kot pri predhodniku, pod črto pa to pomeni všečno, predvsem pa ne posnemajočo podobo voznikovega delovnega prostora in sredinske konzole. Slaba stran tega je, da se je treba postavitve določenih stikal nekoliko privaditi, tako da s stališča ergonomije to ni najbolje. Je pa zato predvsem sredinska konzola zelo prečiščena, kar pomeni, da ni odvečnih stikal, ki bi uporabnika zmedla. Volan ima privlačno imitacijo aluminija in je pravilno odebeljen, tudi usnje je občutno boljše, kot je bilo prej. Razgibanost, tudi barvna, je prisotna na sedežih in vratnih oblogah. Notranjost tako vsekakor ni monotona, je pa za odtenek preveč plastična. Predvsem na sredinski konzoli bi lahko uporabili več "kovine" ali piano črnine.
Opremski paketi so štirje, že osnovni life pa ima možnost štirikolesnega pogona. Dvopodročna klimatska naprava postane serijska pri drugem – comfort paketu, enako velja za tempomat in 17-palčna lita platišča. Style pomeni nasledno stopnico in za dodatnih 1.500 evrov prinaša pametni ključ in gumb za vžig motorja, delno usnje na sedežih, ogrevanje tako na sprednjih kot zadnjih sedežih in parkirno kamero. Najvišje umeščen je paket premium, ki za dva tisočaka primakne še usnjeno oblazinjenje, panoramsko sončno streho, integrirano navigacijsko napravo s 5"-zaslonom in zmogljivejši avdiosistem z nizkotoncem in dodanim ojačevalnikom.
Motorno ponudbo bodo še dopolnjevali
Motorno paleto za zdaj sestavljajo dva dizelska agregata in en bencinski. Slednji razvije moč 120 kW, v pomoč pa mu je petstopenjski ročni menjalnik ali šeststopenjska avotmatika. Pri dizlih sta na izbiro dve različici dvolitrskega dizelskega motorja sodobne zasnove in z močjo 100 oziroma 135 kilovatov. Menjalnik je tu v osnovi šeststopenjski ročni, za doplačilo 1.550 evrov pa tako kot pri bencincu tega zamenja avtomatika. Kasneje prideta še en bencinski in dizelski motor, in sicer bo 1,7-litrski dizel razvil 84, bencinski z neposrednim vbrizgom goriva pa 103 kilovate. Oba bosta na voljo s sistemom start & stop.
Cene se začnejo pri 19.990 evrih, kolikor stane osnovni bencinar, za takšnega z dizelski motorjem boste odšteli najmanj 22.490 evrov. Doplačilo za štirikolesni pogon znaša med 1.500 in dva tisoč evrov.