Nemški koncern Volkswagen popolnoma spreminja strategijo delovanja. Kot je za Financial Times povedal glavni finančnik VW Arno Antlitz, bo do konca desetletja odpravil številne modele. Skupno bo prek svojih znamk prodal manj avtov, ob tem pa se bo osredinil na bolj donosna premijska vozila. Prednost bodo torej imele znamke, kot sta Audi in Porsche.
"Ključen cilj ni rast. Bolj kot na obseg in tržni delež se bomo posvetili kakovosti in maržam," pravi Arno.
Tako jih bo v naslednjih osmih letih od okoli sto aktualnih modelov in njihovih motornih različic ostalo le še 40 odstotkov. Kot še dodaja Financial Times, gre za temeljni premik v strategiji, ki je doslej zagovarjala doseganje dobička na podlagi čim večjega tržnega deleža, kar pa je zahtevalo tudi velike popuste.
Ideja nekdanjega šefa VW Martina Winterkorna je predvidevala, da bo VW do leta 2018 že postal številka 1 na svetu po prodaji, pred Toyoto in General Motorsom. Tudi zato je VW vztrajal na severnoameriškem trgu, kjer pa je ustvarjal le izgube. Načrt, da bi postali največji, se ni nikoli uresničil, Winterkorn je moral osramočen odstopiti leta 2015 zaradi škandala Dieselgate, poroča Reuters.
Kaj bodo pa zdej storili ljubitelji türkischwaggnov v Sloveniji. Družbeni status pred sosedi bo takoj upadel, ampak bodo pa začeli jesti boljšo in dražjohrano!!
Poglejte bilance VW-ja in vseh ostalih firm v koncernu(Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen und Volkswagen Nutzfahrzeuge. Premiumgrupe: Audi, Bentley, Ducati und Lamborghini. Porsche Markengrupe Sport. Brez norega profita Porscheja, bi lahko ze zdavnaj zapirali fabrike po svetu.