Chrysler portal je zmožen z enim polnjenjem litij-ionskih baterij (100 kWh) prevoziti do 400 kilometrov daleč. S pomočjo DC hitre polnilnice je možno baterije, shranjene v dnu vozila, v 20 minutah napolniti do te mere, da zagotovijo avtonomijo 240 kilometrov.
V enoprostorcu je prostora za šest potnikov (medosje je dolgo kar tri metre), v tehnološko napredni potovalni kabini je veliko prostora z noge, veliko svetlobe pa zagotavlja ogromna panoramska streha. S tem nagovarjajo predvsem mlade družine.
Po avtocesti vozi sam
Vozilo ima zaradi avtonomne vožnje vgrajene različne senzorske sisteme, kamere, radar, ultrazvočno tehnologijo … Trenutno je vozilo sposobno samo voziti po avtocesti, pričakuje pa se, da bo FCA določene sisteme in tehnologije iz koncepta prenesel v serijska vozila.
Pri proizvajalcu vozil ne omenjajo, kako razvijajo samodejno vožnjo, niso se opredelili niti do dobaviteljev. Je pa bilo zato prejšnji mesec znano, da bo v skupni projekt samodejne vožnje z Googlovim podjetjem Waymo vključenih 100 hibridnih enoprostorcev chrysler pacifica. Prav enoprostorska vozila naj bi bila najbolj primerna za souporabo vozil v prihodnosti, ki bodo vozila brez voznika. Vzrok za to so drsna vrata in s tem lažje vstopanje in izstopanje potnikov ter več prostora ter s tem udobnejša vožnja za potnike.