Pri Fiatu so lastnikom modela fiat 500 ponudili nadaljevanje zvestobe in na trg ponudili za 59 centimetrov daljšo in bolj prostorno družinsko različico 500L.
Novinec je oblikovno soroden modelu 500, a si z njim ne deli platforme, ki je enaka kot pri puntu, od katerega je za sedem centimetrov daljši, a mnogo bolj prostoren.
Prilagaja se očem in potrebam voznika
Za akustiko poskrbel Dr. Dre
Tudi dvovaljni turbobencinar
K nižji porabi naj bi pripomogli preverjeni pogonski agregati. Ti naj bi po zagotovilih Fiata prvi v razredu zadovoljili ekološkim normam Euro 6, v pomoč pa jim bo tudi oblika karoserije, ki ima spodbuden koeificient upora zraka 0,32. Tehnološki biser bo zdaj že dobro znani 0,9-litrski dvovaljni twinair turbobencinski motor s 77 kilovati moči pri 5.500 vrtljajih v minuti in 145 Nm navora, ki obljublja tovarniško izmerjeno povprečno porabo 4,5 litra in izpust 112 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Močnejši, klasični štirivaljni bencinski agregat, 1,4 16 V zmore razviti 70 kilovatov moči (100 KM), na voljo pa bo tudi s plinskim napajanjem. Oba bencinarja sta kombinirana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Najbolj ekonomičen, a tudi dražji, bo 1,3-litrski turbodizel JTD z močjo 62 kilovatov (95 KM), ki ga bodo ponudili v kombinaciji z ročnim petstopenjskim menjalnikom.
Prihajajo nove različice
Veliko ur so inženirji namenili izboljšanju aktivne in pasivne varnosti, zato se tudi od večjega in z 1,1 tone težjega modela pričakuje, da bo enako kot mestni malček na testih EuroNCAP prejel pet zvezdic za varnost.
Fiat, ki se bliža milijon prodanim primerkom modela 500, še večje upe polaga v model 500L, ki bo konec leta na prodaj v trekking različici – s sistemom, ki na slabo oprijemljivih površinah na pomoč priskoči podobno kot ESP. Prihodnje leto ga bodo začeli izvažati v ZDA, prihaja pa še sedemsedežna različica s podaljšano medosno razdaljo in tremi vrstami sedežev. Konec prihodnjega leta bo predstavljen še model 500X, ki je SUV izvedenka modela 500. 500L bodo najprej začeli prodajati v Srbiji, Franciji ter Italiji. Naši zahodni sosedi bodo zanj odšteli najmanj 15.550 evrov. V Sloveniji naj bi bil oktobra, cene bodo znane ob prihodu na trg.