Ferrari je tik pred avtosalonom v Ženevi razkril svojo glavno letošnjo novost, novi model F8 tributo. Po 10 letih proizvodnje bo nasledil zelo uspešnega in prodajanega 458, ki ga je po precejšnji prenovi leta 2015 preimenoval v 488 GTB.
Novi F8 bo imel tako kot 488 vgrajen sredinsko umeščen 3,9-litrski V8 bi-turbo motor, ki pa so mu vgradili dodatno iskrivost. Tako bo po zmogljivostih poravnan z motorjem, ki so ga zadnje leto proizvodnje vgrajevali v najbolj našpičen model 488 GTB pista - 530 kW (720 KM). Zadnjima dvema kolesoma prenos fizične moči zagotavlja sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko.
Do 100 km/h športni italijan potrebuje 2,9 sekunde (desetinko hitreje od 488 GTB), mejo 200 km/h pa preseže po 7,8 sekunde. Še bolj kot primerjava s počasnejšim predhodnikom je Italijanom verjetno pomembno, da je po plati pospeševanja sedaj izenačen oziroma celo malenkost hitrejši od velikega rivala mclarna 720S. In seveda lamborghinija huracana.
Najvišja hitrost F8 je sicer po podatkih tovarne 340 km/h.
Pri Ferrariju zagotavljajo, da so pri razvoju lepotca vgradili številne izboljšave na različnih področjih. Tako naj bi samo aerodinamiko izboljšali kar za 10 odstotkov, pri visokih hitrostih pa je pritisk k tlom (downforce) boljši za 15 odstotkov. Zelo so se posvetili izboljšanju udobja v potniški kabini, ki je povsem nova vključno s tanjšim volanom in drugačno razporeditvijo stikal.
O ceni bo več znanega po javni predstavitvi na avtosalonu v Ženevi. Pričakovati pa gre ceno okoli 250 tisoč evrov.
dezurni@zurnal24.si