Kupci obeh modelov bodo lahko izbirali med dvema različicama 1,0-litrskega motorja EcoBoost, ki je pred kratkim prejel naziv mednarodni motor leta 2012 (International Engine of the Year ), saj je ta motor na voljo z močjo 100 KM ali 125 KM. Ford C-max ima z 1,0-litrskim agregatom povprečno porabo 5,1 l/100 km, izpusti CO2 pa bodo ne glede na moč znašali 117 g/km; grand C-max porabi 5,2 l/100 km, izpust CO2 je 119 g/km.
Trivaljni 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost deluje s turbopolnilnikom, neposrednim vbrizgavanjem goriva in spremenljivim krmiljenjem ventilov tako pri polnjenju kot pri izpušnem ciklu in tako zagotavlja moč večjega motorja ob učinkoviti porabi majhnega pogonskega agregata. Izdelujejo ga v Fordovih tovarnah motorjev v Kölnu in v romunski Craiovi.
Med nadaljnjimi posodobitvami C-maxa so tudi sistem povezav v vozilu SYNC s pomočjo v sili in napredne tehnologije za pomoč vozniku, vključno z aktivnim preprečevanjem naleta pri majhnih hitrostih, pomočjo za ohranjanje voznega pasu, opozorilom pri nenamernem zapuščanju voznega pasu, samodejnim upravljanjem dolgih luči, nadzorom voznikove zbranosti in prepoznavanjem prometnih znakov.
Vse Fordove modele C-max in grand C-max za evropske kupce izdelujejo v Fordovem proizvodnem obratu v španski Valencii.
11
ogledov
Enolitrski trivaljnik oktobra v C-maxu
Fordov enolitrski trivaljni turbobencinski motor EcoBoost, ki je bil okronan za mednarodni motor leta 2012, bo po focusu od oktobra dalje na voljo tudi v modelih C-max in grand C-max. Kasneje bo na voljo tudi v povsem novem B-maxu.