Po slovenski predstavitvi peugeotovega iona je sledil še drugi iz trojčka popolnoma električnih vozil iz koncerna PSA. i-MiEV bo oznaka za vsak Mitsubishijeva električna vozila, ki pomeni Mitsubishijevo inteligentno električno vozilo.
Avtomobil v dolžino meri 3.475 milimetrov ima 2.550 milimetrov medosne razdalje in 4,5-metrski radij obračalnega kroga. Dimenzije same govorijo, da gre za mestni avtomobil s katerim se lahko zaradi dolgega medosja, ki ga tvori i-MiEV-jeva zadnjesredinska zasnova dokaj udobno prevažajo štirje odrasli potniki. Obut je v 15-palčna platišča, štirim potnikom pa prtljažnik ponuja 235 litrov prostora. V primeru podrtja obeh zadnjih sedežev prostornina prtljažnika zraste na 860 litrov.
Na zunaj nekoliko futurističen izgled, tudi z LED svetili, znotraj ne ponuja vzburljivosti, pač pa bolj praktične rešitve. Sicer zelo platična notranjost je zasnovana vozniku uporabno, kar dokazujejo priročna držala za kozarce in odlagalne površine. Razporeditev upravljalnih gumbov klimatske naprave je edinstvena navpična, v njem pa boste našli tudi v usnje odet volanski obroč in prestavno ročico. Da bi podaljpšali doseg vozila in ne bi po nepotrebnem tratili z energijo so serijsko dodali ogrevan voznikov sedež, saj ocenjujejo, da je tudi pozimi dovolj, da namesto gretja s klimo uporabljamo gretje sedežev.
Poganja ga 49-kilovatni (67 KM) elektromotor. Sklop litij-ionskih baterij s kapaciteto 16 kWh tvori 88 celic, optimalen doseg vozila z enim polnjenjem pa zadošča za vozno razdaljo 150 kilometrov, najvišja hitrost pa je omejena na 130 km/h, omejena pa je tudi hitrost vožnje vzvratno in sicer na 30 km/h. Najvišji navor 180 Nm je na voljo že od samega začetka, zaradi tega je avtomobil zelo odziven in dobro pospešuje.
Strošek za 100 prevoženih kilometrov je lahko tako le 0,96 evra. Za napolnitev na zunanjem omrežju je potrebnih 6 ur, na hitri polnilnici, ki bo v Sloveniji v Marbiboru na voljo še letos pa se 80 odstotkov baterije napolni v 30 minutah.
Za prenos moči na zadnji kolesi pa namesto menjalnika skrbi prenosnik navora, čigar izbirna ročiča izgleda kot prestavna ročica samodejnega menjalnika. Za razliko od tehnično sorodnih modelov, ki jih Mitsubishi pripravlja za koncern PSA Peugeot Citroën (peigeot ion, citroën c-zero), ima t. i. samodejni menjalnik i-MiEVa to posebnost, da vozniku dva omogoča še dva posebna programa in sicer enega za večjo regeneracijo energije po vožnji navzdol in drugega za relacijske vožnje, kjer je regeneracije manj.
Na stanje baterije voznika opozarja merilnik, kjer se prikazuje avtonomija, ko pa so baterije skoraj prazne pa klimatsko napravo samodejno zamenja ventilator. Ko imajo baterije samo še osmino svoje moči, začne utripati opozorilnik za nizko raven energije in vas tako obvesti, da morate baterije napolniti.
Za varnost v primeru trka voznika in potnike ščiti šest SRS varnostnih zračnih blazin, dodatno ojačana pa je tudi šasija avtomboila, ki absorbira udarce in zagotavlja trdnost potniške kabine. Dodatno so zaščitene tudi baterije, ki so nameščene v vodoodpornem ohišju, ki se nahaja znotraj šasije, poseben okvir pa ga dodatno ščiti pred udarci z vseh strani.i-MiEV je opremljen z vsemi elektronskimi varnostnimi sistemi. V primeru nenadne spremembe smeri zaradi ovire na cesti bo aktivn nadzor stabilnosti (ASC) zmanjšal nestabilne premike vozila, kot naprimer prekrmarjenje ali podkrmarjenje. Na spolzki cesti bo nadzor zdrsa vozila (TCL) ohranil stik s cestiščem za izboljšano pospeševanje. Sistema ASC in TCL sta bila optimizirana za električna vozila saj izboljšujea stabilnost vozila tudi med regenerativnim zaviranjem.
Cena je zaradi novih tehnologij premijksa, za električno vozilo pa je treba odšteti najmanj 34.990 evrov. Na žalost še vedno brez popusta v obliki subvencij, ki jih država Slovenija v višini 5.000 evrov pripravlja šele za leto 2012. Tudi prodajni načrti so zato temu primerni. Letos naj bi prodali od 5 do 10 vozil mitsubishi i-MiEV.