Nina Jerančič, ki je svojo dirkaško kariero začela s karti, zelo uspešna pa je bila tudi v prvenstvu Ferrari, se strinja, da si je toyota prius zaslužila naslov Žurnalov avto leta v kategoriji ekološki avto leta.
"Ja, zakaj pa ne. Prav je, da je bil med zmagovalci tudi avtomobil, ki ima eko značaj. Podatek, da so jih prodali že več kot dva milijona, me je malo presenetil, saj se mi zdi, da ljudje še niso popolnoma sprejeli ideje o hibridnih in električnih avtomobilih. Ljudje še ne vedo, kako bodo polnili avtomobile, da bodo morali svojo pot načrtovati drugače … Je pravi zmagovalec," meni Jerančičeva, ki dodaja, da je prav, da glede na naravne katastrofe, o katerih poslušamo vsak dan, spremenimo miselnost.
"Eko ni več le trend, ampak so se začele dogajati konkretne stvari. Na poslovnem področju bo uspel tisti, ki se bo uspel hitro in pravilno usmeriti na področje ekologije. Cene goriva rastejo v nebo, vse se draži, morda bodo prav subvencije tisti faktor, zaradi katerih se bomo odločili za nakup ekoloških vozil," pravi dirkačica, ki meni, da slovenski vozniki za volanom trenutno še vedno želijo začutiti "pleh", notranjost, vozne lastnosti od pospeškov do hitrosti. Pri električnih vozilih bo vožnja drugačna, zato bo treba spremeniti miselnost. Drugače je pri dirkanju, kjer se zvok motorja mora slišati. "Dirke F1 bi bile primerljive s tenisom, morda bi sem in tja zaslišali le škripanje gum," o povezavah med električnimi avtomobili in dirkanjem pravi Jerančičeva, ki je za konec pokomentirala še zmagovalni prius.
"Novejša oblika ima dobre aerodinamične rešitve, ki jih zaradi same karakteristike elektromotorja mora imeti. Prius je namenjen sodobni družini, ki ima rada varčen in prostoren avto. Plus je ekološki faktor, všeč mi je tudi zunanjost. Cena 25 tisoč evrov je visoka, vendar glede na opremo, ki jo ima, vseeno ni previsoka, sploh glede na to, da je zelo primerljiva z dizelsko konkurenco," zaključuje Jerančičeva.