Od leta 2009, ko je prišla na slovenski trg druga generacija, je šlo skozi naše roke več različic kangooja. Poleg osnovnih dveh, potniške in furgona, kangoo svojo raznovrstnost dokazuje še s povsem električno različico, ki ponekod po tujini že služi kot brezemisijski dostavnik, nedavno pa smo imeli na testu tudi posebno predelavo za potrebe prevoza invalidov.
Posebnost kangoo express granda, kot je polno ime tokratnega testnika, pa je njegova podaljšana karoserija. Gre za predelavo, ki je nastala v specializirani podenoti Renault Tech. Celotna dolžina vozila zdaj znaša 4.597 milimetrov, pri čemer niso uporabili trika iz prejšnje generacije, kjer so zgolj neugledno podaljšali zadnji previs. Nasprotno, medosna razdalja zdaj znaša 3.081 milimetrov, kar je v prid tako boljši nosilnosti kot stabilnosti vozila, res pa je nekoliko manj okreten.
Voznikov delovni prostor je bil dobro znan, doplačilo je potrebno tudi za sovoznikovo zračno čelno blazino, testnik pa ni imel stabilizacijskega sistema ESC.
80-kilovatni dizel iz testnika je najdražja, a tudi najbolj všečna izbira, saj ima moči na zalogo tudi, ko je avtomobil obložen z maksimalnimi 740 kilogrami. Poraba je zelo ugodna pri okoli šestih litrih.
Podatki o vozilu: renault kangoo express grand confort (maxi podaljšana kabina) dCi 110
Motor: štirivaljni, dizel
Prostornina: 1.461 ccm
Najvišja moč: 80 kW (110 KM)
Najvišji navor: 240 Nm pri 1.750 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,2 litra na 100 kilometrov
Prostornina prtljažnega prostora: 4.000 – 4.600 litrov
Mere (v mm) (D x Š x V): 4597x1829x1826, medosna razdalja: 3.081
Cena: 17.544 evrov (osnovni)/19.908 evrov (testni)