Avto
59 ogledov

DRSC pritrjuje našemu bralcu

Delo na cesti Bralka
Potem ko smo objavili posnetek bralca, ki se je zaradi delavcev cestnega podjetja komaj izognil čelnemu trčenju s tovornjakom, na Direkciji RS za ceste (DRSC) pritrjujejo – delavci niso pravilno skrbeli za varnost voznikov.

Bralec nam je poslal videoposnetek, ki je nastal pretekli ponedeljek s pomočjo kamere v njegovem avtomobilu tik pred naseljem Kandrše. Na tem odseku je koncesionar CGP Novo mesto krpal luknje na asfaltnem cestišču. Bralec trdi, da pred polovično zaporo ni naletel na nikakršne oznake, ki bi ga opozarjale na delo, tako da se je, ko je pripeljal v ovinek, znašel iz oči v oči z vlačilcem, ki je ravnokar prehitel na cesti stoječe koncesionarjevo vozilo in delavce. Bralec je moral močno zavirati, da se je izognil trčenju. 


Na DRSC so za Žurnal24 po našem vprašanju nemudoma stopili v stik s koncesionarjem, pa tudi z nadzornimi inženirji, ki nadzoruje njegovo delo. Kot pojasnjujejo na DRSC, je za pravilno označitev gradbišča odgovoren koncesionar. Ta zatrjuje, da so bili znaki pred zaporo postavljeni, a zaradi narave hitro premikajočega dela na večji razdalji. Prav tako v CGP Novo mesto zatrjujejo, da so promet ročno usmerjali v skladu s pravilnikom, ki natančno določa označitev in zavarovanje v takšnih primerih.

A tudi pri koncesionarju ugotavljajo, da so delavci ravnali neodgovorno: "V času nastanka posnetka se je delavec, ki je ročno usmerjal promet, premaknil izza kamiona CGP v smeri začetka izvajanja del. Delo je ta dan vodja enote preveril dvakrat in takrat so bili znaki in usmerjanje ustrezni. Ker tudi mi menimo, da kljub navodilom in preverjanju v tem trenutku ravnanje delavcev ni bilo ustrezno, smo opravili opozorilni razgovor, pri katerem je okoliščine tudi pojasnil."

Na DRSC sicer s takšnim odgovorom niso povsem zadovoljni. "Vsebina posnetka samega, ne glede na to, ali so bili na večji razdalji postavljeni znaki ali ne, priča o tem, da v času, ko je posnetek nastal, prometa niso usmerjali na način, da bi bilo zagotovljeno varno odvijanje prometa, kar predstavlja resno kršitev in bo koncesionar tudi ustrezno sankcioniran."

Kot še pojasnjujejo, so bile sicer doslej ugotovljene kršitve zaradi neustrezno izvedenih zapor redke, napake pa takoj po opozorilu nadzora praviloma odpravljene. V primeru večjih napak oziroma ponavljajočih kršitev lahko koncesionarja doleti tudi s pogodbo določena kazen.

Komentarjev 2
  • Žurnalček 11:05 25.april 2013.

    Bolje , da greste pogledat to krpanje lukenj. A ni vseeno če je luknja dol , al pa če je obrnjena gor. Ja za tele Dolenjčke je to čist drugač, če te rukne gor al pa dol. Razlike drastićne bi rekel Đuro!