Podjetje Akrapovič je predstavilo dva nova izpušna sistema za Yamaho YZF-R1 (letnik 2015), ki se pridružujeta izpušnemu sistemu iz linije Slip-On iz titana in opcijski povezovalni cevi, ki sta bila na trg poslana pred kratkim.
Več in manj hkrati
Izpušni sistem iz linije Evolution je bil razvit na podlagi uspešno predstavljenega Akrapovičevega koncepta, izdelan pa je za tiste voznike, ki od motocikla zahtevajo maksimalno zmogljivost.
Povedano v številkah to pomeni, da ima R1 s tem sistemom za 2,6 kW več moči oziroma sedaj 137,7 kW (186,7 KM), ter za 2,4 Nm več navora, hkrati pa je masa celotnega izpušnega sistema zaradi uporabe lahkih materialov več kot prepolovljena in sedaj namesto 10 kilogramov znaša le še 4,8 kilograma.
In kaj je posebnega pri liniji izpuhov Evolution? Zunanji plašč in kapa tega dušilca sta narejena iz ogljikovih vlaken, preostali del sistema pa iz lahkega in trpežnega titana, ki se oblikovno lepo ujema s športno naravo in linijami motocikla. Sistem iz linije Evolution poveča zmogljivost agregata in navor ter poskrbi tudi za dirkaški zvok, ki je od originalnega pri 5.500 vrtljajih glasnejši za pet decibelov
Drugi sistem pa prihaja iz linije Racing in je zmes optimalnih zmogljivost ter ugodne cene. Zunanji plašč in kapa dušilca sta izdelana iz lahkega karbona, preostali del sistema pa je izdelan iz izredno odpornega nerjavnega jekla, zaradi česar je lažji od serijskega za 3,6 kilograma. Zmogljivosti so izboljšane, tu je še poseben "dolenjski" dirkaški zvok.
Oba sistema sta izdelana po principu enostavne montaže, imata tudi odstranljiv protihrupni vložek.