Avto
22500 ogledov

Dobili smo avto s samo dvema zvezdicama!

Euro NCAP
1/3
Euro NCAP
Zadnji Euro NCAP rezultati so prinesli veliko razočaranje, saj gre za enega najbolj prodajanih modelov v Evropi in Sloveniji.

Novi dacia sandero je tokratno razočaranje testa Euro NCAP. Dacia sicer na neodvisnem testu varnosti nikoli ni merila visoko, tega njeni kupci nikoli niti niso zares zahtevali. 

Vseeno pa smo od novega sandera pričakovali več kot samo dve zvezdici, saj je nenazadnje postavljen na isto platformo kot renault clio, ki je na istem testu dosegel vseh pet zvezdic. Prav tako je sandero v prejšnji generaciji veljal za enega najbolj prodajanih avtov v Evropi, odličen prodajni start je začela tudi nova tretja generacija.   

Pri Euro NCAP sicer v komentarju pravijo, da je pri pasivni varnosti sandero povsem soliden avto in bi za varnost v primeru trka dosegel skupaj kar štiri zvezdice. A danes so standardi veliko višji. "Varnost se je premaknila naprej," je komentiral vodja Euro NCAP programa Michiel van Ratingen. "Največji delež pri tem imajo tehnologije, ki preprečujejo, da bi se nesreča sploh zgodila."

Sandero na tem področju ne dohiteva tempa drugih sodobnih avtov. Na primer samodejno zaviranje v sili reagira le na druge avtomobile, medtem ko ne prepoznava pešcev in kolesarjev, kar je danes standard. Prav tako je avto brez številnih drugih asistenčnih sistemov, ki zagotavljajo varnejšo vožnjo.

"Dacia je našla svojo tržno nišo in se je držijo, a tudi za nizkocenovni produkt sta dve zvezdici premalo ambiciozen rezultat," je bil neposreden van Ratingen in spomnil, da so pri znamki v avto vgradili še tehnološke rešitve, ki kmalu ne bodo več dovoljene v novih avtih. 

Euro NCAP | Avtor: Euro NCAP Euro NCAP

Druga dva avta, ki sta bila deležna intenzivnih testov v tokratni skupini, sta električna škoda enyaq iV in sorodni volkswagen ID.4. Oba električarja sta dosegla zelo visoke ocene za aktivno in pasivno varnost. To seveda pomeni vseh pet zvezdic za varnost.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.