Avto
17 ogledov

Dober, a drag velikoprostornež

Volkswagen caddy
1/46
Žurnal24 main
Caddy je stari in dobri znanec slovenskih podjetnikov in čeprav ne gre za popolnoma nov model, pa so novosti tolikšne oziroma takšne, da ga še bolj približajo osebnim avtomobilom.

Caddy tako povzema hišno oblikovalsko filozofijo osebnih vozil, se bolje pelje in ponuja enako (veliko) prostora, vendar po novem za nekoliko (pre)visoko ceno.

Po obliki še dlje od dostavnikov
Opazovalec najprej opazi oblikovne poteze, sorodne večini današnjih "civilnih" VW-modelov, kar je sicer kompliment za caddyja, saj se trudi kar najbolj približati osebnim avtomobilom z vsemi prednostmi dostavnikov. Prednji konec je tako dobil značilna zašiljena svetila in motorno masko, občutno manj razlik pa je na boku in zadku vozila. Proizvajalec sicer pravi, da razlike sicer so, vendar jih večina ne bo našla oziroma opazila. Enak motiv se ponovi tudi znotraj, kjer je dobil videz sredinske konzole, merilnikov in volanskega obroča iz novodobnih VW-jev, radijska enota pa je odeta v klavirsko črnino, kar je prav tako pohvalno. Udobnejši se zdijo tudi sedeži, je pa volanski obroč, čeprav odet v usnje,  še vedno nekoliko prepoložen.

ESC, klima in tempomat serijska
Potnike v drugi vrsti na bokih čaka par bočnih vrat z nekoliko trdo kljuko predvsem pri zapiranju, je pa vstop v vozilo zelo preprost tudi zaradi višine in velikosti nastale odprtine. Prtljažnik občutno okrnita dodatna, a težko odstranljiva sedeža, ali bolje rečeno sedežna klop. Je pa ob le petih sedežih nakladalna površina povsem ravna. Prtljažna vrata pa so velika in zato pretežka. Težavo pa, čeprav je zadek povsem ravno odsekan, predstavlja tudi preglednost nazaj.

Pri comfortlinu je oprema bolj avtomobilska kot tovorna, saj so serijski tako ESC kot klimatska naprava climatic, pa tudi tempomat in dovolj zmogljiv avdiosistem. Med dodatki so se znašla lita plašča, ki še dodajo svoje k "civilnosti". Enako velja za zatemnjena stekla od B-stebrička, ki pa so serijska.



Motor logična izbira
Logična izbira se zdi 1,6-litrski TDI-motor, največja novost katerega je tako manjša prostornina (prej 1,9 litra) kakor tudi vbrizg goriva po načelu skupnega voda (prej sistem tlačilka-šoba). Velika prednost pa je tudi mirnejši in tišji tek, zaradi česar je motor manj slišati v potniški prostor. Agregat na papirju sicer ne preseneti z močjo in tovornjaškim navorom, se pa v praksi izkaže za povsem dovolj prožnega, kultiviranega in močnega. Le pri polni obremenitvi mu utegne pri vožnji navkreber zmanjkati sape, in takrat je treba poseči po dovolj natančni ročici le petstopenjskega ročnega menjalnika. Šesta bi pripomogla k še nižji porabi, ki se je na testu gibala med sedmimi in osmimi litri, zmerna noga pa jo je povsem približala prvi številki. Še bolj preseneti lega na cesti (mi jo pripisujemo sorodnosti s touranom), ki je na vseh podlagah presenetljivo dobra, bi pa bila še boljša, če bi imel caddy nekoliko nižje težišče, kar pa vemo, da je glede na namembnost vozila  težko doseči.

Podatki o vozilu: (VW caddy 1,6 TDI (75 kW) comfortline)
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 75 kW (102 KM)/pri 4.400 vrtljajih na minuto
Navor: 250 Nm/ med 1.500 in 2.500 vrtljaji na minuto
Poraba: 7 litrov/100 km, 149 gramov CO2
Zmogljivosti: 168 km/h, 12,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.406x1.794x 1.856, medosna razdalja 2.681, prtljažnik (v litrih): 190-530
Cena: 20.685/22.352 EUR

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.