Avto
38 ogledov

Dirkalnik za pestro morsko zabavo

1/2
Žurnal24 main
Če vodne skuterje lahko primerjamo z motornimi kolesi, potem gliser sea doo speedster wake spominja na malo vodno formulo.


Primerjava niti ni tako daleč od resnice, če vemo, da ta 23,6 čevlja (7,16 metra) dolg in 8,9 čevlja (2,67 metra) širok jet gliser kanadskega proizvajalca Bombardier poganjata dva Rotaxova motorja s prostornino 1494 ccm in skupno močjo 316 kW (430 KM) pri močnejši ali 228 kW (310 KM) pri šibkejši različici. Iz kompozitnih materialov narejeni trup ima 30,5 centimetra ugreza, kar omogoča plovbo tudi po plitvinah, obenem pa je zelo stabilen v vseh vremenskih pogojih. K temu pripomore tudi jet pogon, ki ima zaprt tip hlajenja in zagotavlja odlično okretnost, nižjo višino premca ob visokih hitrostih, lažje vzdrževanje in manj nevarnosti ob morebitnih trkih. Končna hitrost lahko v idealnih razmerah doseže celo 60 milj (96 kilometrov na uro).

Za pogon skrbita dva Rotaxova motorja, ki sta v testnem modelu zmogla kar 430 KM. Več kot dovolj za pestro morsko zabavo. © Grega Prebil

 
Vleko ima v krvi
Speedster wake je v prvi vrsti namenjen vodnim športom, predvsem vleki smučarjev na vodi, za kar ima vgrajene vse potrebne elemente. Najprej velja omeniti dva balastna tanka s skupno težo do 272 kilogramov, ki ju krmar polni in prazni prek gumbov na komandnem kokpitu. Tako prilagaja višino valov za plovilom. Tukaj je tudi osem različnih programov hitrosti, ki jih je mogoče prilagoditi vsakemu smučarju posebej. Vrv za vleko je vpeta visoko na raztegljivi kovinski lok (njegov vrh je do 3,26 metra nad gladino), kar omogoča še več gibčnosti za smučarje. Seveda je čoln primeren tudi za vleko tub (banan) ali obročev, pri čemer za dodatno zabavo poskrbi avdiosistem s 125-vatnim ozvočenjem.


Prestiž , ki pa ni poceni
Na speedster wake se lahko dovolj udobno pelje največ sedem ljudi. Na voljo imajo tri izdatne prostore za prtljago in ploščad za sončenje, seveda pa tudi držala za roke, brez katerih bi se med hitrim manevriranjem hitro znašli v vodi.
Poraba bencina iz 200-litrskega tanka je odvisna od priganjanja, načeloma pa se giblje do 35 litrov na uro. Servis je potreben vsakih 50 ur, stane pa do 180 evrov. Omeniti velja, da lahko dežurna služba servis opravi kjerkoli ob slovenski ali hrvaški obali.

Visoka tehnologija in zmogljivosti seveda ne morejo biti poceni. Pri slovenskem uvozniku osnovni model speedster waka cenijo na 42.990 evrov, z različnimi dodatki pa se cena dodatno debeli.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.