Današnji dan bo šel v zgodovinske anale kot eden od bistvenih datumov pri rojevanju družbe Stellantis. Po dveh letih od napovedi združevanja družb PSA (Citroën, Peugeot, Opel, DS, Vauxhall) in FCA (Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Chrysler, RAM, Ferrari ...) so delničarji obeh družb potrdili sporazum, ki je že pred tem šel čez podroben pregled ameriških in evropskih regulatorskih agencij, poroča BBC.
Nova družba Stellantis bo pod eno streho združila kar 14 znamk in bo skupaj vredna okoli 42 milijard evrov. Načeloval ji bo dosedanji šef PSA Carlos Tavarez, eden najbolj progresivnih voditeljev avtomobilske industrije v zadnjih letih.
Združitev naj bi bila povsem zaključena do konca marca, omogočila pa bo velikanske prihranke v kritičnem času za avtomobilsko industrijo, ki se s polno paro pripravlja na prehod v električno dobo. Samo pri proizvodnih kapacitetah naj bi prihranili za šest milijonov avtomobilov prostora, kar pa seveda postavlja tudi številna vprašanja o zapiranju tovarn in presežkih delovne sile. V sodelovanju s sindikati so vodilni že dosegli nekaj sporazumov, ki so zmanjšali pritiske na usodo manj rentabilnih tovarn.
Stellantis bo po proizvodnih kapacitetah v svetovnem merilu zaostajal le za Volkswagnom, Toyoto in alianso Renault-Nissan-Mitsubishi, prehitel pa bo takšne velikane, kot sta Ford in GM. Nekateri kritiki opozarjajo, da večje ni vedno boljše in kot zgled prodorne znamke z velikansko vrednostjo in osredotočeno prodajo navajajo Teslo.
Eden od glavnih ciljev Stellantisa bo bolj koncentriran prodor ter rast na največjem svetovnem avtomobilskem trgu - Kitajski. Tam vsako leto prodajo 21 milijonov avtov.
www︎.︎Magenot︆.︆net - oddličen prrojekt za odrrasle, ki želijo najti parrtnerja za sseks