Pojavila so se vprašanja, ali bodo najcenejšo dacio, imenovala naj bi se citadine, izdelovali v Sloveniji, kar je povsem logično, če bi bila različica twinga in bi si verjetno z njim delila marsikateri del in platformo.
Twinga z logotipom romunske Dacie vendarle ne bomo videli. Nove informacije o Dacijinem modelu razreda A pravijo, da ne bo sorodna tretji generaciji twinga, ki bo imel vgrajeno dražjo tehnologijo, ključno s pogonom na zadnji kolesni par in motor, vgrajen zadaj. To naj bi bila različica sedanjega twinga II, s konceptom "vse spredaj" (motor, pogon), ki so ga do zdaj prav tako proizvajali v Novem mestu.
Proizvodnja v Rusiji
Dacijina mala kombilimuzina bo v dolžino merila 369 centimetrov, široka bo 166 centimetrov in visoka 147 centimetrov. V osnovni in najzanimivejši različici bo opremljena z Renaultovim 1,2-litrskim 12V-bencinskim motorjem z močjo 55 kilovatov (75 KM).
Proizvajali naj bi jo v tovarni ruskega AvtoVAZ, ki je v 25-odstotnem lastništvu Renaulta, tam pa proizvajajo tudi lade. Razmišljajo tudi o različici s petimi vrati, uvajanje dražje motorizacije, torej 0,9-litrskega trivaljnika in 1,5-litrskega turbodizla dCi ni izključeno, a tudi ne potrjeno.
Zaenkrat se omenja neuradna cena v višini 5.000 evrov, v katero je vštet sistem ESC.