Prav zaradi ostre konkurence je velik tržni uspeh še toliko težji.
CLS si to prizadeva doseči z še bolj dinamično podobo, tudi četrtino bolj ekološkimi motorji, serijskimi ksenonskimi svetili in prvič v tem modelu štirivaljnim dizelskim motorjem 250 CDI. Niso pa pozabili niti na AMG navdušence, za katere je tu različica 63 AMG z 386 kW moči.
Oblikovno soroden, a bolj dinamičen kot predhodnik
CLS je po modelu SLS AMG drugi v liniji modelov z trikrako zvezdo na nosu, ki nosijo novo hišno podobo, katere trademark je še bolj izrazita dinamičnost in prestižni občutek, ki ga takšna vozila izžarevajo. Novost predstavlja tudi posebna mat barva, v katero je bil odet tudi preizkusni primerek. Prednji del sedaj krasi še bolj poudarjena motorna maska, žaromete pa obkroža velika količina LED diod, ki so tako kot biksenonska svetila sedaj serijska. Z boka je ohranil sedaj že tipično proti sredini naraščajočo in nato proti zadku padajočo bočno linijo, zadek pa je ponovno zmes elegance in športnosti, čeprav je slednjega manj kot pri konkurenci.
Notranjost podobna tisti v modelu E
Tudi notranjost je ohranila izročilo štirisedežne zasnove z ravno toliko vrati, katerih stekla so brez okvirjev. To v kombinaciji z dinamično podobo izgleda zelo dobro, svoj davek pa oblika, zaradi proti zadku hitro padajoče strehe, terja pri prostornosti, ki je v drugi vrsti manj radodarna s centimetri kot pri podobno velikih limuzinah. Ampak to je bilo za pričakovati. Notranjost si kar nekaj detajlov sposoja pri limuzinskem razredu, dobil pa je drugačen volanski obroč, ki ga obkroža večja količina aluminija, drugačna je tudi ura med osrednjima zračnikoma na sredinski konzoli. Ima pa CLS, vsaj proti doplačilu vso mogočo tehnično in varnostno opremo, ki je danes na voljo pri tej znamki kar pomeni vse od serijskega asistenta pozornosti, do nočne asistence plus in distronic plus ter sistema start&stop, ki je prav tako serijski pri vseh motornih različicah. Spisek doplačil je razredu in ugledu znamke primerno dolg, vsebuje pa tudi številne pakete dodatne opreme kot so: edition paket, AMG, športni paket in designo.
Pet motorjev, prvič dizelski štirivaljnik
Paleto motorjev sestavljajo trije bencinski in dva dizelska z močjo od 150 do 386 kilovatov. Na dizelski strani poleg 195 kilovatnega trilitrskega V6 motorja ( različica 350 CDI) najdemo prvič v tem modelu, še 2,2-litrski štirivaljnik z 150 kW moči, ki v sodelovanju z (vedno serijskim) 7G tronic plus avtomatskim menjalnikom v povprečju porabi le 5,1 litra goriva in v ozračje izpusti134 gramov CO2. Na bencinski strani pa poleg trilitrskega šest valjnika, ki zmore 225 kW, najdemo še dva osemvljanika in sicer 300 kilovatni 4,7 litrski agregat (CLS 500) in pa CLS 63 AMG, ki iz prostornine 5,5 litrov iztisne za 386 kilovatov moči (525 KM). Slednji ima tudi nekoliko hitrejši menjalnik 7G tronic plus, ki se imenuje AMG speedshift, kateremu lahko voznik določa štiri režime delovanja (C, S, S+ in M) Jeseni bo pri močnejšem dizlu na voljo tudi štirikolesni pogon 4matic, a se še ne ve po kakšni ceni.
Se pa te za sedaj pričnejo pri 58.990 tisočakih, kolikor zahtevajo za osnovni 250 CDI BlueEfficiency, za 350 CDI pa 64.800 evrov. Z bencinskim motorjem v nosu si lahko CLSja omislite za najmanj 66 tisočakov (CLS 350), za CLS 63 AMG pa boste odšteli najmanj 136.200 evrov.