Direktor znamke Frederic Banzet je pred dnevi za ugledno britansko revijo Autoexpress dejal, da je za nov vzpon znamke ključen kitajski trg. Prav zato so Francozi tako veliko vložili v svojo novo tovarno v Shenzenu, kjer že izdelujejo model DS5, od marca pa bodo v njej izdelovali tudi DS 5LS.
"Morali smo okrepiti svoje investiranje na Kitajskem, saj je bil doslej ves posel preveč odvisen od Evrope," je Banzet dejal o novi strategiji znamke. Tako nameravajo v Shenzenu v prihodnje izdelovati tudi prestižni suv in še en model, ki bo najverjetneje premium limuzina. Zanimivo je, da trenutno Francozi sploh še ne vedo, ali bodo te modele vključno z nedavno predstavljeno limuzino DS 5LS sploh kdaj prodajali v Evropi.
V Evropi prednost Peugeotu?
Medtem pa liniji C Banzet odkrito pripisuje manjšo vlogo pri krepitvi znamkinega imidža. Tako je presenetljiva njegova izjava, da v trenutnih razmerah in ob upadu prodaje avtomobilov D-segmenta v Evropi sploh ne razmišljajo o neposrednem nasledniku modela C5, ki je v sedanji generaciji na cesti že od leta 2008, zato bi morali že zdavnaj začeti razvijati novega.
Delno naj bi vlogo Citroëna prevzel bratski Peugeot, saj naj bi se po pisanju Autobilda pri koncernu PSA tudi začeli odpovedovati dosedanji strategiji "križanca v vsak razred", potem ko so videli, kakšne uspehe z manjšimi limuzinami žanjejo pri Mercedes-Benzu in Audiju. Morda bo tako DS 5LS Evropejcem vendarle na voljo v levji preobleki, pravijo pri nemški reviji, kjer že ugibajo tudi o imenu. Limuzina naj bi se imenovala 408 GT.