Meharija so predstavili 16. maja 1968 na igrišču za golf v Deauvillu, tedaj pod imenom Diane 6 méhari.
Takoj je presenetil s svojo netipično zasnovo: vozilo brez ambicij, dostavnik in obenem vozilo za prosti čas, ki se pere z vodnim curkom in ki lahko enako dobro naloži seno ali pa jadralne deske.
S svojo modularnostjo in skromnostjo je prevzel filozofijo spačka, 2 CV, obenem pa uporabljal najsodobnejše materiale. Zanimivo je tudi ime méhari. Tako v Severni Afriki in Sahari imenujejo dromedarja. Velikega tekača, odpornega, skromnega, vzdržljivega in vsestranskega, ki lahko prenaša potnike ali blago.
Karoserijo je bila v celoti iz plastike ABS (Akrilonitril-butadien-stiren), barvane v masi. Ta novi lahki material se da z lahkoto oblikovati in močno barvati. Druga velika posebnost méharija je bila, da se nad pasom karoserije streha v celoti sname, vključno pri vetrobranskem steklu, ki se prepogne na motorni pokrov.
S svojim visoko postavljenim podvozjem in plastično karoserijo se je Méhari pririnil kamorkoli, še toliko bolj v izvedbi 4x4, ki so jo lansirali leta 1979 in je bila sposobna premagati vzpetine z do "buildožerskim" 60-odstotnim naklonom.
Doživel je tudi slavno filmsko kariero (zlasti v "Žandarju iz Saint Tropeza"), in na cestah sveta Postal je celo zvest partner francoske vojske in francoske žandarmerije po zaslugi svoje padalske lahke in vsestranske primernosti.
Méhari, proizveden med leti 1968 in 1987 v blizu 150.000 primerkih, je še danes pravi fenomen v zgodovini avtomobilizma.
škoda da citroen ne zmore več kaj takega....