Citan bo svojo pravo premiero doživel šele na septembrskem sejmu komercialnih vozil v Hannovru, vseeno pa pri Mercedes-Benzu niso zdržali tako dolgo. Gre za projekt, ki izvira iz partnerstva med Daimlerjem in Renault-Nissanom in zaradi česar bo v naslednjih letih med drugim polno zaposlena tudi tovarna Revoz v Novem mestu, kjer bodo izdelovali novo generacijo twinga in smarta.
Na zunaj ima citan zlasti spredaj veliko skupnega z novo generacijo razreda A, medtem ko je na boku in zadku podoba precej bolj znana. Tudi znotraj ostajajo nekateri tipični kangoojevi elementi, vseeno pa je delovno mesto prevetreno z novimi stikali in drugačno podobo.
Citan bo na voljo v treh dolžinah, tri bodo tudi izpeljanke, in sicer tovorna, potniško-tovorna in potniška. Slednja se bo imenovala mixto.
Motorji bodo trije dizli in en bencinar. Pečat bo Mercedes-Benz dodal s svojim paketom BlueEfficiency, ki vključuje funkcijo stop/start, nizkokotalne pnevmattike, napredno upravljanje z akumulatorjem ... ESC bo serijski, citan in mixto pa bosta pri trgovcih ob koncu leta.