O pravi poti Škode govorijo tudi številke. Od leta 2011, pa do danes, je bilo pri nas prodanih skoraj 4.000 modelov, s prihodom nove fabije pa pri Škodi ciljajo v letu 2015 v Sloveniji prodati 1.400 primerkov, če upoštevamo tako kombilimuzino kot karavansko combi izvedenko.
Hišne linije za prepoznavnost
Dizajn tretje fabie ne izstopa v primerjavi z drugimi modeli znamke, predvsem za razred večjim rapidom spaceback. Je nekoliko nižja od predhodnice in krajša, pa tudi širša, z daljšo medosno razdaljo in še 15 litrov večjim prostorom za prtljago, ki meri 330 litrov, oziroma 1150 litrov, če podremo zadnjo sedežno klop. Pomemben podatke je, da so za 65 kilogramov znižali skupno maso, ki je 980 kilogramov.
Tehnično sorodna polu
Nadpovprečna varnostna tehnologija
Na testih Euro NCAP je nova fabia prejela najvišjo oceno pet zvezdic za varnost. Med dodatki je sistem za zaviranje v sili pri nizkih hitrostih v mestih, večnaletna zavora v primeru nezgode avtomatsko zavira in prepreči nadaljnja trčenja, za varnost skrbi sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika, za varno vožnjo skozi ovinke je dodana funkcija XDS+. Gre za prečno zaporo diferenciala, ki je nadgradnja funkcije elektronske zapore diferenciala. Za lažje parkiranje skrbi sistem s senzorji vgrajenimi v sprednji in zadnji odbijač ...
Cena nad 10 tisočakov
Motorno paleto si deli z VW polom, ta z izjemo 1,0-litrskega motorja z 44 kilovatov moči (60 KM) velja tudi za karavansko izvedenko combi. Vsi agregati, štirje bencinski in dva dizelska, zadostujejo okoljskim normam Euro6, tudi zato so v povprečju porabo v primerjavi s predhodnico znižali za 17 odstotkov.
Seznam pogonskih agregatov se začenja z 1,0-litrskim bencinskim trivaljnikom v dveh različicah, s 44 kilovati moči (60 KM) in 55 kilovati moči (75 KM), na izbiro je še 1,2-litrski štirivaljni turbobencinski TSI agregat z 66 kilovatov moči (90 KM) in 81 kilovatov moči (110 KM).
Cene za vstopni bencinski model s prvim od treh opremskih paketov (active) se začnejo pri 10.782 evrih, 1,2-litrski turbobencinski model z najbogatejšim paketom opreme (style) in DSG menjalnikom stane 15.894 evrov. Pri dizlih sta najslabše založenega paketa opreme ni. Vstopni 1,4-litrski agregat z opremo ambition stane 16.293 evrov, na vrhu cenika je enako zmogljiv 1,4-litrski TDI agregat z opremo style in DSG menjalnikom, ki ga cenijo na 18.298 evrov. Karavanska (combi) različica je od kombilimuzina dražja za 660 evrov.