Avto
12844 ogledov

Bugatti ima povsem nov logotip

Bugatti Bugatti
Napoved novih časov tudi pri proizvajalcu ultraprestižnih avtomobilov v delni hrvaški lasti.

Pri Bugattiju so predstavili novo marketinško identiteto znamke, ki vključuje tudi povsem nov logotip. Znamka s častitiljivo 110-letno zgodovino je nedavno obrnila povsem nov list, saj je prešla v večinsko last hrvaškega Rimca, medtem ko Porsche obvladuje nekaj manj kot polovičnih delež v novem podjetju Bugatti Rimac. 

Hkrati zaključujejo proizvodnjo zdajšnjih modelov chiron in iz njega izvirajočega centodieci.

Kot je jasno, bodo naslednji bugattiji precej bolj oziroma ekskluzivno povezani z elektriko, s tem pa se bo znamka prestižnih hiperšportnikov dvignila na povsem novo raven. V ospredju ne bo več toliko hitrost, kot bo občutek, kaj lahko znamka ponudi glede udobja in ekskluzivnosti. Hkrati napovedujo več modelov, s katerim bi naslovili nove (zelo) bogate kupce. 

Spremembam bo sledila tudi nova podoba znamke. Za slogan so si izbrali "Create the Incomparable", torej "Ustvarjaj neprimerljivo." Prihaja iz besed ustanovitelja Ettoreja Bugattija, ki je trdil, da če je mogoče primerjati z nečim, potem to ni več pravi bugatti. 

Bugatti | Avtor: Bugatti Bugatti

Ohranjajo svoje zaščitne barve francosko modro, svetlo sivo in "globoko" črno. Nov pa je uradni logotip znamke, ki pa je hkrati tudi že znan, saj so ga že doslej uporabljali v svojih avtomobilih, na primer na volanskem obroču.

A uradni logotip je bil ves ta čas rdeči oval s celotnim izpisom imena. Zdaj bodo po poročanju Carbuzz kot uradni znak za podjejte uporabljali le še narobe obrnjeni E in B, inicialki ustanovitelja.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.