Clio RS z atmosferskim dvolitrskim bencinskim motorjem ima po zaslugi izpušnega sistema z akrapovičevim podpisom še 1,5 kilovata več, a je bistvena pridobitev športni zvok. Tak ekskluziven clio ima še vedno razumno ceno, saj so njegova alternativa kvečjemu dražji in večji "športniki“.
Akrapović in Renault sta združila moči in cliu dodala pečat ekskluzivnosti v obliki omejene serije clio RS Akrapovič, ki je na voljo za slovenski in hrvaški trg. Takšen clio ima na cesti še več razlogov za strahospoštovanje. V to smo se na testu prepričali tudi sami.
Sad sodelovanja je 20 posebnih in oštevilčenih izvedenk, ki jih boste na cesti prepoznali po številnih športnih dodatkih in Akrapovičevih škorpijonih (logotip slovenskega izdelovalca izpušnih sistemov), še bolj pa ga boste prepoznali po športnem zvoku, ki prihaja iz dveh dušilcev na zaključkih izpušnega sistema.
Škorpijon na strehi, menjalniku, ...
Dvolitrski atmosferski motor prebudimo s pritiskom na stikalo za zagon motorja, s tem pa prebudimo tudi novi izpušni sistem, ki je motorju moč povišal za 1,5 kilovata (2 konjski moči) , navora je več za 4 Nm, teža vozila pa se je zmanjšala za štiri kilograme.
Na papirju podatki ne dajejo optimizma, da bi bil voznik bistveno na boljšem, kot z običajnim cliom RS, a nas je v nasprotno prepričal že zvok, ki že v prostem teku postavi kocine po konci. Že brez izpušnega sistema Akrapovič je RS veljal za enega najbolje talentiranih na tem podpročju, po novosti pa je v tem pogledu brez konkurence.
Med ovinki filingrantsko natančen
S popustom in dodatki za slabih 22 tisočakov
Clio RS je poceni, če ga primerjamo s konkurenco, v katero pa ne moremo šteti vozila njegove velikosti, pač pa večje športnike tipa GTI, ki pa so tudi 10 in več tisočakov dražji. K temu pripomore tudi popust v višini 3.500 evrov, tako, da testni primerek z vso dodatno opremo namesto 25.350 evrov stane 21.900 evrov. Gledano drugače, z vidika uporabnosti to ni poceni, saj zaradi pomanjkanja udobja to ni avtomobil za vsakodnevno uporabo, verjetno pa bo to drugi očkov avto v garaži.
Podatki o vozilu: (Renault clio RS 2,0 16v Akrapovič)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.998 cm
Moč: 149 kW (203 KM) pri 7.100 vrt.
Navor: 219 Nm pri 5.400 vrtljajih
Poraba na testu: 10,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 190 g CO2/km
Zmogljivosti: 225 km/h, 6,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.017 x 1.769 x 1.484, medosna razdalja: 2.585
Prtljažnik (v litrih): 288
Cena (v evrih in vključenim popustom): 20.930 (osnovna)/ 25.350 (testni)/21.900 (s popustom)