Na dogodku so udeležencem predstavili zahteve in standarde, ki jih ima BMW do dobaviteljev ter koncept poslovnega dogodka "Dan slovenskih dobaviteljev" na sedežu BMW v Münchnu prihodnje leto. Aleš Cantarutti, državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, je izrazil prepričanje, da bo Dan slovenskih dobaviteljev v BMW prihodnje leto pomemben dan za slovensko avtomobilsko industrijo.
Slovenski dobavitelji avtomobilski industriji so namreč znani po kakovosti, inovativnosti, visoki dodani vrednosti in konkurenčnih izdelkih ter so kot taki zanesljivi poslovni partnerji. Lothar Schupet, generalni direktor BMW Group Slovenija, je predstavil strategijo skupine BMW globalno in v Sloveniji. Pojasnil je, da dolgoročna strategija skupine BMW temelji na trajnostnem razvoju, kar pričakujejo tudi od svojih dobaviteljev, ob tem pa je poudaril, njihov uspeh pa je med drugim odvisen tudi od izgradnje in ohranjanja dobrih dolgoročnih partnerstev z mrežo dobaviteljev, ki jih vključujejo tudi v svoje razvojne načrte.
Dogodek je bil namenjen slovenskim podjetjem iz avtomobilskega sektorja, tako tistim, ki že imajo status dobavitelja in si želijo širitve na druge produktne skupine v BMW Group oziroma nadgraditi dobaviteljstvo, kot tistim, ki želijo vzpostaviti sodelovanje z BMW Group.
V kratkem bo SPIRIT Slovenija na svojih spletnih strani www.spiritslovenia.si in www.izvoznookno.si objavila javni poziv za slovenska podjetja, ki bi želela sodelovati na Dnevu slovenskih dobaviteljev v BMW 10. marca 2016 v münchenskem BMW centru za inovativnost in raziskave.
92
ogledov
Bodo BMW-ji bolj slovenski?
Kot uvod v srečanje slovenskih podjetji z BMW Group, ki bo 10. marca na sedežu BMW v Münchnu, so pri javni agenciji SPIRIT Slovenija v sodelovanju s Slovenskim avtomobilskim grozdom (ACS), BMW Group in BMW Group Slovenija organizirala video konferenco za slovenska podjetja iz avtomobilskega sektorja.
BMW bi že bil slovenski, če nebi bilo Ropa in ostale komunistične navlake. Imeli so namreč namen odpreti tovarno v Mariboru, ampak so prevelike podkupnine zahtevali politiki in so raje odprli tovarno drugje. Seveda je bil to del plana uničevanja MB firm.