Avto
174 ogledov

BMW serije 7 razkrit

BMW serije 7
1/36
BMW
BMW je v Münchnu razkril novo generacijo svoje zastavonoše, serijo 7, za katero pravijo, da je najbolj napredna do zdaj. Prinaša lažjo konstrukcijo, nove pogonske agregate, ukazovanje z gestami, med parkiranjem vozniku ni treba biti v vozilu ...

Oblikovno pričakovano, glede na vse ostale družinske modele, ki so dobili novo preobleko, ne prinaša revolucije, pač pa evolucijo. Na voljo bo tako v različici s standardno, kot s podaljšano medosno razdaljo.

Notranjost je prostorna, armaturna plošča pa je, kot se za BMW spodobi, usmerjena k vozniku. Adrian van Hooydonk, višji podpredsednik BMW Group Design, je dejal: "Ta generacija BMW serije 7 je najbolj luksuzen, najbolj udoben in na splošno najboljši avtomobil."

Z "dieto shujšal" za 130 kilogramov

BMW je maso nove serije 7 znižal tudi za 130 kilogramov v primerjavi z modeli predhodne generacije. V središču vsega je struktura karoserije s karbonsko zasnovo, prevzeta tehnologija iz razvoja avtomobilov BMW i. Bavarci pravijo, da je to prvi avtomobil v tem razredu, kjer se industrijsko proizveden CFRP kombinira z jeklom in aluminijem. Inteligentni koncept karoserije uporablja ta pristop kombiniranja materialov za povečanje moči in togosti potniške kabine, obenem pa bistveno zmanjša maso vozila.

BMW serije 7 | Avtor: BMW BMW


Na voljo bo s posodobljenimi različicami motorjev V8 in šestvaljnih vrstnih pogonskih enot. Vsi motorji so v sklopu osnovne opreme povezani s prav tako izpopolnjenim 8-stopenjskim menjalnikom steptronic. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive, ki je na seznamu dodatne opreme, je prav tako najučinkovitejši doslej.

Priklopni hibrid s tehnologijo BMW eDrive

Z BMW 740e v modelno serijo luksuzne limuzine prihaja tehnologija eDrive, ki se je premierno predstavila v avtomobilih i. Priklopni hibridni model, ki bo na trg vstopil z daljšo medosno različico v obliki BMW 740Le in nosil znak BMW 740Le xDrive, če bo opremljen z inteligentnim štirikolesnim pogonom, poganja štirivaljni bencinski motor in električni motor, ki skupaj ustvarita največjo sistemsko moč 240 kilovatov (326 KM). Kombinirana poraba goriva je 2,1 litra na 100 kilometrov, izračunano po evropskem testnem krogu za hibridna vozila, kombinirana poraba električne energije je 12,5 kWh na 100 kilometrov. Emisije CO2 so 49 gramov na kilometer. Električni sistem pogona, ki ga napaja visokonapetostna litij-ionska akumulatorska baterija, zagotavlja občutno pomoč motorjem z notranjim zgorevanjem pri dinamičnem pospeševanju. Tehnologija eDrive omogoča izključno električen pogon brez emisij pri hitrosti do 120 km/h in z dometom do 40 kilometrov.

BMW serije 7 | Avtor: BMW BMW

Limuzina še bolj udobna

Izpopolnjena tehnologija šasije in dodatni sistemi za nadzor šasije – v sklopu osnovne ali dodatne opreme – povečajo dinamiko vožnje. Osnovna specifikacija vključuje zračno vzmetenje dveh prem s samodejnim samoizravnavanjem in elektronski nadzor blažilnikov.

Udobje, povečata najnovejša posodobitev sistema integralnega aktivnega krmiljenja, ki ga je sedaj mogoče izbrati skupaj z BMW xDrive, in sistem Executive Drive Pro z aktivnimi stabilizatorji in funkcijo predpriprave nastavitev na podlagi podatkov, ki je sedaj na voljo prvič. Elektromehanski stabilizatorji zmanjšujejo nagibanje vozila pri vožnji v ovinku, aktivni sistem nadzora šasije pa prilagodi odzivnost blažilnikov vdrtinam in izboklinam na cesti.

Med inovacijami BMW navaja, da je sedaj prek stikala za uravnavanje vozne dinamike mogoče aktivirati način adaptive (prilagodljivo). Ta nastavitev prilagodi nastavitve avtomobila glede na stil vožnje in značilnosti poti.

BMW serije 7 | Avtor: BMW BMW

Upravljanje z gestami

Novost je, da je operacijski sistem iDrive prvič na voljo z zaslonom na dotik. To pomeni, da lahko stranke upravljajo sistem na enak način kot sodobne elektronske naprave. Poleg uporabe krmilnika za upravljanje sistema na znan način pa se lahko njegove funkcije izbirajo in vklapljajo z dotikanjem površine zaslona.

BMW serije 7 | Avtor: BMW BMW
Naslednja novost v funkcionalnosti sistema iDrive je ukazovanje z gibi dlani, ki jih zaznava 3D senzor. Z gestami se upravlja funkcije infozabave. Poteze oziroma gibi se lahko med drugim uporabljajo za nastavljanje glasnosti avdio aplikacij in sprejemanje ali zavračanje prihodnih telefonskih klicev.

Seznam luksuznih dodatkov dolg kot še nikoli

BMW serije 7 je najbolj luksuzna bavarska limuzina. Med drugim, odvisno od paketa opremljenosti, ponuja 4-področno avtomatsko klimatsko napravo, električno nastavljive komfortne sedeže s funkcijo masaže zadaj in aktivno prezračevanje za vse sedeže. Funkcija masaže sedaj vključuje program vitality, ki omogoča potnikom na zadnjih sedežih, da se udeležijo aktivne fizične vadbe za boljše počutje. Potnik na zadnjem sedežu se lahko zlekne v izjemno sproščujoč položaj zaradi naslona, ki se ga lahko nastavi v izjemno horizontalno lego.

Zadnja konzola skriva zložljivo mizico, dodatna držala za pijačo in sistem touch command. Ta snemljiv 7-palčni tablični računalnik omogoča uporabniku krmiljenje funkcij infozabave in udobja v zadnjem delu vozila, lahko pa se ga uporablja za predvajanje zunanjih avdio in video datotek, kot igralno konzolo ali za brskanje po spletu.

BMW serije 7 | Avtor: BMW BMW

Osem različnih vonjev notranjosti

Ekskluzivna je oblika osvetljave. Ambientalna razsvetljava iz sklopa dodatne opreme sedaj vključuje osvetlitev področja okoli avtomobilskih vrat. Naslednji edinstven element je ambientni poudarek za različice z dolgo medosno razdaljo, ki osvetli zadnji del v atmosferski svetlobi svetlobnih virov, ki so nameščeno vertikalno na B-stebrička.

Različice z dolgo medosno razdaljo bodo na voljo s panoramsko stekleno streho, ki je edinstvena v razredu luksuznih limuzin. Ko se zmrači, se svetloba, ki jo oddajajo stransko nameščeni LED moduli, enakomerno usmeri neposredno na stekleno površino, kjer zadene ob vtisnjeno grafiko. To ustvari atmosferski motiv, ki posnema zvezdnato nebo.

Sistem ambient air ionizira zrak in ustvarja osem različnih vonjev.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.