Večjih presenečenj ni, saj bo dvoseda z zadnjim pogonom poganjal V8 turbo motor iz M5 s prostornino 4,4 litra. Največja moč je 412 kW (560 KM), navora pa 680 Nm, ki zakoplje v asfalt že pri 1.500 vrtljajih. Kot po čudežu ostaja poraba pri kupeju pod 10 litri (9,9 litra na 100 km), kabrio pa je za štiri decilitre potratnejši. Da obiski črpalk ne bodo prepogosti, ima rezervoar povečan na 80 litrov.
Vendar je goltanje goriva pri takšnih avtomobilih potisnjeno precej v ozadje, bolj pomenljivi so podatki o pospešku 4,2 sekunde od 0 do 100 km/h (kabriolet počasnejši 0,1 sekunde). Hitrost je sicer omejena na 250 km/h, a jo je mogoče za doplačilo sprostiti do 305 km/h. Za bliskovito pretikanje med prestavami skrbi dvojna sklopka.
Seveda se bo M6 z različnimi posebnostmi in dodatki (19-palčna platišča, karbonska streha, širši kolotek, bolj aerodinamični spojlerji, štiri izpušne cevi) ločil od civilnih različic. Za zahtevne so na seznamu doplačil keramične zavore. O ceni Bavarci še molčijo, a če v Nemčiji M5 stane 103 tisoč evrov ... M6 bo na prodaj septembra.