Nova generacija BMW M5 bo imela namesto V10 agregata vgrajen osemvaljnik. Gre za 4,4-litrski twin-turbo V8 agregat, ki naj bi glede na govorice premogel 425 kilovatov (578KM), po drugih neuradnih informacijah pa celo 441 kilovatov (600KM), z DTC menjalnikom z dvojno sklopko.
V10 motor v današnjem M5 (E60) sicer razvije moč 373 kilovatov (507KM) 520 Nm navora, na žalost pa naj nova različica ne bi bila dostopna tudi kot touring oziroma karavan. Ne glede na vse naj bi imel novinec za 25 do 30 odstotkov manjšo porabo in emisije od današnjega modela. Ob bolj atraktivnem zunanjem videzu in športni notranjosti bosta nova še zavorni sistem in podvozje. Kariera dosedanjega M5 je bila zaključena lani. Nemci so v petih letih skupaj proizvedli 20.548 modelov, od tega 19.523 limuzin in 1.025 touringov. Največ modelov, kar 8.800, so prodali v ZDA.
38
ogledov
BMW M5 že razkrit
BMW je predpremierno predstavil konceptni M5, ki ga bodo širši javnosti še ta mesec predstavili na avtosalonu v Šanghaju, medtem ko serijski model sledi jeseni na avtosalonu v Frankfurtu.