Dolgo pričakovani in sploh prvi bavarski štirisedežni kupe – če je takšno izrazoslovje sploh korektno glede na izvirne nosilce te oznake – je neposreden odgovor audiju A7, porscheju panameri in mercedes-benzu CLS. Gre za tisto vrsto avtomobila, ko je praktičnost v ozadju, v ospredju pa so čustva.
Novinca znotraj BMW-jevih modelov ni težko umestiti, do A stebrička je identičen dvovratni seriji 6, podobnosti pa so tudi zadaj. Je pa na račun dodatnega para vrat in nekaj več prostora za zadaj sedeča potnika daljši za 111 milimetrov. Da ne bo pomote, avtomobil je še vedno namenjen predvsem vozniku, na zadnjih sedežih si družinskih članov ne predstavljamo. Pa četudi BMW oglašuje, da se zadaj zasilno lahko pelje tudi peti potnik.
Detajli, kot je s steklom pokrita oznaka 'gran coupe' ali vrata brez okvirjev, so pomembni koščki v mozaiku podobe, ki jo predstavlja avtomobil, postavljen na podvozje serije 5.
Seveda je lahko napolnjen z vsemi doplačljivimi dodatki, ki podobo, udobje, luksuz, varnost ali športnost dvigujejo še za kakšno stopnjo višje.
Dva motorja, cena golega blizu stotim tisočakom
Že dobro uveljavljeni serijski osemstopenjski avtomatiki bosta družbo sprva delala dva trilitrska šestvaljnika. Različica 640i zmore 235 kW (320 KM) in sprint do stotice v 5,4 sekunde, kar je poleg na 250 km/h omejene hitrosti povsem isti rezultat kot pri različici 640d. Dizel ima 230 kW (313 KM), ki je po porabi okoli dva litra manj zahteven (7,9 proti 5,7 litra).
640i je po ceniku brez dodatkov ocenjen na 83.400 evrov, 640d pa na 90.400 evrov. Upamo si napovedati, da bo v praksi številka 100.000 evrov presežena praktično pri vseh.