Slovenija je po zgledu nekaterih drugih držav bogatejša za spletno mesto, na katerem je mogoče na enem mestu in zgolj z nekaj kliki videti cenovno ponudbo skoraj vseh novih avtomobilov pri nas. Pa tudi priti do najboljše ponudbe trgovca. "Iskanje boljših ponudb od uradnih cenikov se dogaja že sedaj, le da morajo kupci hoditi od avtosalona do avtosalona in spraševati trgovce ter barantati za ceno. Mi smo vse skupaj poenostavili in omogočamo precej lažji, hitrejši in manj stresen nakup," pravi Marko Filej, eden izmed ustanoviteljev Avtoklika.
Na spletni platformi Avtoklik je mogoče prek izbirnika izbrati znamko, model in opremljenost vozila. Iz ponujenega seznama vozil interesent nato izbere konkreten avto, po vnosu kontaktnih podatkov pa potencialni kupec lahko pričakuje ponudbe pooblaščenih trgovcev. Te so nato lahko še občutno ugodnejše od cene po uradnem ceniku.
Tudi kontakt s trgovcem, ki je spisal najugodnejšo ponudbo, poteka brez pritiska. Ker je ohranjena vez s prodajalci, se ta način nakupa tudi loči od klasične internetne prodaje, kjer rezerve pri ceni ni. Trgovci imajo tudi proste roke, da stranki ponudijo še dodatne ugodnosti, recimo več dodatne opreme ail boljše dobavne pogoje, zato končna cena ne bo vedno glavni razlog
Filej je za Žurnal24.si pojasnil, da je mogoče v povprečju ob nakupu avta prek Avtoklika prihraniti 2.600 evrov. Pri manjših avtov je pričakovani prihranek manjši, pri večjih oziroma dražjih pa večji. Znesek je zelo odvisen ne le od znamke temveč tudi od številnih drugih dejavnikov, kot je vrsta modela, leta njegove prisotnosti na trgu, nenazadnje tudi od avtonomije posameznega trgovca napram generalnemu uvozniku oziroma predstavniku. V povprečju pa imajo trgovci maneverskega prostora znotraj 10 odstotkov uradne cene, je pojasnil.
Kaj ima od prodaje Avtoklik? Za vsak uspešno izveden nakup bo dobil provizijo od posla. Da bo celoten proces, ne le izbira, temveč tudi končni nakup šel prek Avtoklika, pa bodo poskrbeli z dodatnimi ugodnostmi oziroma nagradami za kupce.
V Veliki Britaniji se zelo obnese
Ideja enotne platforme za nakup avtov ni nova, poznajo jo v različnih državah Evrope. V Veliki Britaniji, enem največjih avtomobilskih trgov v Evropi, tako že vrsto let obstaja Car Wow, ki ga po lastnih podatkih na mesec obišče prek dva milijona potencialnih kupcev avtomobilov. Povprečni prihranek denarja v primerjavi s ponudbo, ki bi jo kupec dobil, če bi se na lastno pest odpravil v nek dotičen salon, je na tamkajšnjem trgu okoli 3.600 funtov (4.000 evrov).
Tudi trgovci imajo od takšnega načina prodaje koristi, saj lahko tako razširijo svojo prodajo med kupce, ki sicer zaradi lokacije ali drugih razlogov ne bi prišli do njih, poskrbijo za hitrejšo menjavo zalog in zmanjšajo stroške obratovanja. Na ta način pa si tudi širijo rezervo glede višine popusta, ki ga lahko ponudijo.
dezurni@zurnal24.si
Brez veze, dobil sem eno ponudbo v enem mesecu...
sem testiral in iskal vozilo, želim avtomatika pa ni opcije, želim dodatno opremo, ni opcije....tole je neuporabno
5 avtomobilov iskal, od tega treh ni na seznamu! Pri temu pa še pol opcij manjka že pri OSNOVNI izbiri.