Audi bo Q2 in A1 ukinil ob izteku njunih trenutnih generacij, predvidoma v naslednjih dveh ali treh letih, ko bo vstopni model te znamke spet postal audi A3. Zadnji avtomobil z motorjem na notranje zgorevanje bodo predvidoma predstavili leta 2026, njihovo proizvodnjo pa naj bi zaključili leta 2033, morda z izjemo Kitajske, kjer bi bencinske avtomobile lahko ponujali še nekaj let.
Odločitev o opustitvi obeh modelov je v intervjuju za nemški Handelsblatt sporočil Audijev izvršni direktor Markus Duesmann, ki je povedal: »Odločili smo se, da ne bomo več izdelovali audija A1, naslednika pa ne bo dobil niti Q2. Audi smo preuredili kot premijsko znamko, zato bomo zmanjšali svojo ponudbo na dnu in jo povečali na vrhu.«
Še pred koncem leta zato načrtujejo predstavitev električnega križanca audija Q6 e-trona, ki bo kot njihov prvi model zasnovan na platformi PPE, ki jo razvijajo v sodelovanju s Porschejem. Prihaja tudi osveženi e-tron, ki naj bi se po novem imenoval audi Q8 e-tron in s tem bolje izražal svojo pozicijo v ponudbi bavarske znamke. Napoveduje se tudi razkošna električna limuzina na osnovi študije grandsphere, ki so jo predstavili septembra.
Audi sicer modela Q2 ne izdeluje le v Evropi, ampak kot podaljšani Q2L tudi na Kitajskem. Tam je na voljo tudi kot popolnoma električni audi Q2L e-tron, ki mu baterije s kapaciteto 38 kilovatnih ur omogočajo več kot 200 kilometrov dosega. Pri nas je na voljo zgolj z motorji na notranje zgorevanje, prav tako kot majhna kombilimuzina audi A1, ki je Audijevo ponudbo navzdol zaokrožila leta 2010.
Statistika ustanove JATO Dynamics sicer pravi, da je Audi lani v Evropi prodal 56.883 audijev A1, kar je dober odstotek manj kot leta 2020, audijev Q2 pa je bilo s 53.183 primerki prodanih dobrih šest odstotkov manj kot leta 2020.
Škoda, ravno zdaj ko jim je ratalo lušno 1nko nardit. Pa sem mislil da bo mogoče moj naslednji avto A1... ah jebiga.
Ne moreš se z malimi jajci hvalit ;-)
A ju ne ukinjajo ravno zato ker nista dovolj popularna?