V reviji Forbes so v pojasnilu bralcem zapisali, da je kultni fiat 500, ki ga prodajajo v ZDA, majhen, simpatičen in zabaven avtomobil, ki ni za vsakogar. Z 500 L, pa je Fiat v naglici želel narediti povečano različico modela 500, a so s 500 L brcnili v temo, menijo Američani.
Avtomobilski kritik pri finančnem časniku Wall Street Journal Dan Neil je fiat 500 L označil kar za klovnovsko vozilo, pri Forbesu pa so zapisali, da je vožnja z njim, kot da bi sedeli v velikem akvariju za ribe, ki ga postaviš na kombi za razvoz potnikov na letališču.
Kot, da bi potiskal piščanjčje bedro med frnikulami
Dodajajo, da je občutek za krmiljenje podoben, kot pri vlečenju za vrvico na katero je pritrjen otroški vetrni zmaj, prestavljanje z menjalnikom pa slikovito opisujejo kot, da bi piščanjčje bedro premikali v skledi polni frnikul. V zaključku so zapisali celo to, da bi morali prodajo omejiti zgolj na Vzhodno Evropo, zato, da bi ga lahko primerjali s trabantom.
Tudi Fiatova prodaja v ZDA ni bleščeča, saj je po pisanju Forbesa padla za 31 odstotkov. So pa ob vseh kritikah zapisali tudi, da imajo veliko boljši avtomobil, 500 X, ki si platformo deli z jeepom renegade.
Starejši imamo fiatov poln kufer, saj so jih po licenci delali v Jugi in kaj drugega skoraj nisi mogel kupiti.Zato se z Američani kar strinjam saj so se naravnost norčevali iz yuga (Zastava), ki je tudi prišel iz Fiatovih… ...prikaži več risalnih desk, potem pa so ta ponesrečeni avto odposlali v Kragujevac v "delo".